Toyotas testbane ?
Fra : Basil

Dato : 13-05-05 16:39

Citat: Balocco er Alfa Romeos testbane, ligesom Fiorano er Ferraris.

Det fik mig til at tænke, har Toyota også sådan en testbane, der evt. har et
fedt navn ?
Kai

Fra : Christian

Dato : 14-05-05 06:51

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> wrote in message
> Citat: Balocco er Alfa Romeos testbane, ligesom Fiorano er Ferraris.
>
> Det fik mig til at tænke, har Toyota også sådan en testbane, der evt. har
> [...]
Paul Ricard i Frankrig er deres 'testbane'

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-05-05 08:14

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse

> Citat: Balocco er Alfa Romeos testbane, ligesom Fiorano er Ferraris.
>
> Det fik mig til at tænke, har Toyota også sådan en testbane, der evt. har
> et
> fedt navn ?

Til hvilke biler?
Hvis de skal have en fed testbane, så skal de vist også have nogle fede
biler.
Måske ikke helt som Alfa og Ferrari, men noget derhenad.

Ok, det var en provokation )

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Basil

Dato : 14-05-05 09:58

Uffe Bærentsen wrote:
> [...]
> biler.
> Måske ikke helt som Alfa og Ferrari, men noget derhenad.

Det er det navn jeg søger efter, også
Den hedder Shibetsu, fandt jeg ud af.
Kai