Gæt en.....øøøhhh....kvinde... ;o)
Fra : Henrik B.

Dato : 13-05-05 14:14

Hejsa.

For de skrappe af Jer, har jeg postet nogle billeder i
news:dk.binaer.motor. - under ca. samme overskrift.

Hvem er det lækre freuntimmer? Og frem for alt, hvad har hun med biler at
gøre?

Fra : Jim

Dato : 13-05-05 15:12

> [...]
> news:dk.binaer.motor. - under ca. samme overskrift.
>
> Hvem er det lækre freuntimmer? Og frem for alt, hvad har hun med biler

Hedder hun Mercedes eller er hun din mekaniker..
Skal hun forestille at være kendt?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-05-05 15:45

"Henrik B." skriver:

> Hvem er det lækre freuntimmer? Og frem for alt, hvad har hun med biler at
> gøre?

Det er da klart, hun er en polerklud, der bruges til at rense bilen med.

Se hvordan hun bruger sig selv til at gnide forskellige steder på bilen,
og helst steder, hvor bilen er mest beskidt.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Tom Nielsen

Dato : 13-05-05 18:03