2K3 og 97 pro.
Fra : Benny

Dato : 13-05-05 20:21

Hej.
Jeg har 2 access filer lavet på 2k3 pro, som jeg godt vil se med Office 97
pro, men jeg kan kan ikke se dem med 97. hvordan klare jeg dette problem?
Benny

Fra : Jacky Hansen

Dato : 13-05-05 21:02

> Jeg har 2 access filer lavet på 2k3 pro, som jeg godt vil se med Office 97
> pro, men jeg kan kan ikke se dem med 97. hvordan klare jeg dette problem?

Hej Benny...
Jeg har ikke de vise sten, desværre, men det burde være muligt at eksportere
dine filer, og når du så skal gemme dem, så gør det som Excell 97-2003.
Derefter burde det være muligt, at åbne access 97 og så importere dem igen.
Det er nok en lidt bøvlet måde, og det skal siges at jeg ikke har prøvet det
da jeg ikke har en office 97 mere. men jeg var lige inde og kigge i
exportmuligederne i min 2003 coperat edition, og der kan man exportere som
jeg lige har beskrevet ovenfor.

Håber at du kan bruge det til noget.
God Pinse
Mvh