Ar - efter operation
Fra : Peggy-Sue Meng

Dato : 12-05-05 19:57

Hejsa NG

Jeg blev opereret i mit venstre håndled i december 2003 og fik at vide mit
ar ville blive mindre tydligt efter i sommer.

MEN MEN.. det ar jeg har nu er stadig lige så stort og grimt som det var
dengang. Er der nogen steder man kan klage over det ? For jeg synes det er
en gang frygtlig bavl de har lavet, og synes nogen skal stå til regnskab. De
havde mange op. den dag - men derfor kan de godt lave det pænt.

Mvh
Peggy-Sue

Fra : MAndersen

Dato : 12-05-05 20:58

"Peggy-Sue Meng" <psr.fjerndette@dpnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> De
> havde mange op. den dag - men derfor kan de godt lave det pænt.

Du kan jo altid klage til patiensklagenævnet. Men du kan jo selv have dannet
arvæv - som ingen kan vide på forhånd.

MAndendersen

Fra : alexbo

Dato : 12-05-05 21:26

"Peggy-Sue Meng" skrev

> MEN MEN.. det ar jeg har nu er stadig lige så stort og grimt som det var
> dengang. Er der nogen steder man kan klage over det ?

Patientklagenævnet www.pkn.dk

mvh
Alex Christensen

Fra : AK\(Suited\)

Dato : 12-05-05 21:49

> [...]
>
> Mvh
> Peggy-Sue
>
> Din klage blir sikkert afvist eller kommer nederst i stakken.. Og det
ville osse kun være rimeligt da din "sag" kun lyder til at være en bagatel i
forhold til så mange andre sager... Men held og lykke.

/AK

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-05 22:06

> [...]
> De
> havde mange op. den dag - men derfor kan de godt lave det pænt.

Ja, men dit krav skal være over kr. 10.000,- før end du kan komme igennem
med din klage - og et ar - helt ærligt?
(OT) - Gå du hellere ned til din læge og bed om en henvisning til en
plastikkirurg.

Fra : Holst

Dato : 12-05-05 22:23

Peggy-Sue Meng wrote:

> [...]
> en gang frygtlig bavl de har lavet, og synes nogen skal stå til regnskab. De
> havde mange op. den dag - men derfor kan de godt lave det pænt.

Du kan jo klage til Patientklagenævnet, men du får næppe noget ud af
det. Det er meget forskelligt, hvordan folk danner arvæv. Hos nogen er
det mere tydeligt (og grimt) end hos andre. Om et ar bliver pænt eller
grimt, er vist ofte uden for lægernes magt.

Jeg blev selv for snart 20 år siden også opereret i håndleddet. Det ar
er stadig ret tydeligt, men i løbet af de første par år blev det nok
pænere og pænere, indtil det ligesom nåede en endepunkt.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 13-05-05 06:00

In article <4283c949$0$50628$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Holst wrote:
> [...]
> er stadig ret tydeligt, men i løbet af de første par år blev det nok
> pænere og pænere, indtil det ligesom nåede en endepunkt.

Har også selv diverse ar m.m. fra min barndom. Hos mig forsvinder
de heller ikke helt.

Fra : bj

Dato : 17-05-05 22:07

> Har også selv diverse ar m.m. fra min barndom. Hos mig forsvinder
> de heller ikke helt.

Det gør ar vel ikke men man har vel lov at håbe på at de blvier så pæne som
muligt:)

bj

Fra : Søren G.

Dato : 13-05-05 12:58

"Peggy-Sue Meng" <psr.fjerndette@dpnet.dk> wrote in message
> Hejsa NG
>
> Jeg blev opereret i mit venstre håndled i december 2003 og fik at vide mit
> ar ville blive mindre tydligt efter i sommer.

De sagde ikke hvilken sommer vel ?

> MEN MEN.. det ar jeg har nu er stadig lige så stort og grimt som det var
> dengang. Er der nogen steder man kan klage over det ?

Ja patientklagenævnet.

> For jeg synes det er
> en gang frygtlig bavl de har lavet, og synes nogen skal stå til regnskab.

Nå du vil have kontanter...Det skal nok gøre dit ar på hånden mindre.

> De
> havde mange op. den dag - men derfor kan de godt lave det pænt.

Om aret er forsvundet eller ej, har ikke kun noget at gøre med om det er
gjort pænt/ordentligt eller ej.
Nogle personer har sværere ved at komme af med ar, og nogle personer klør
også i aret mens det er der, så det ikke heler pænt.
Men alt det har du selvfølgelig tænkt igennem ikk' ?

--
Søren

Fra : Klaus G.

Dato : 14-05-05 23:59

> [...]
De
> havde mange op. den dag - men derfor kan de godt lave det pænt.

Smid nogle billeder i dk.binaer af begge hænder, så vi kan se om du er
hysterisk, eller om du er rimlig i din vurdering. Husk godt med lys på
billederne, samt fra forskellige vinkler. 1024x768 er at fortrække som
minimum. Hvorfor begge hænder? Så man kan se hvordan det så ud inden...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : KG

Dato : 18-05-05 06:49

Hej Peggy-Sue ....

> Jeg blev opereret i mit venstre håndled i december
> 2003 og fik at vide mit ar ville blive mindre tydligt
> efter i sommer.

Jeg fik lavet bypass operation i 2001 mit 25 cm. lange
ar på venstre underben hvor de tog materiale til det
nye kredsløb er en blyant-streg mens mit operations-
ar på brystet vokser.

Grund jeg danner mere arvæv på dele af kroppen ind
andre - det kan lægen altså ikke blive anklaget for -
i øvrigt blev samme ar lavet om 2 gange på brystet
og det er i dag 1 cm. bredt det værste sted ....

Glem din erstatning og din klage til nogen - lægerne
er ikke Vorherre ... !

Med venlig hilsen
K.G.

Se mit ar i news:dk.binaer under AR