Lookwell læderdragt... erfaringer?
Fra : Fer

Dato : 30-05-01 21:55

Hejsa

Jeg er i den lykkelige situation, at jeg skal lave en hjemmeside til mit
arbejde. Og da de forhandler TMP's produkter, har jeg fået lavet en deal om
jeg får en Lookweel læder dragt.... 2 delt...

Jeg har gik på Spider modellen (knap 7K)
men de har lige fået nyt katalog, men den som kostede 500 mere.. som skulle
være bedre *s* den skulle jeg nok kunne få tilsnusket mig...

Når men ville bare høre jer om i kender noget til lookwell tøjet, om
kvalitet osv...

mvh Tommy Fer
Yamaha TDR125 (til salg)

Fra : Søren

Dato : 01-06-01 13:44

Hej Tommy

Jeg kan ikke hjælpe dig med læderdragt erfaring. Men jeg har en Lookweel
jakke, som jeg er meget tilfreds med. Den har aftagelig fore, og holder tæt
i regnvejr. Jeg har haft den i ca. 3 år, og den er stadig som ny (ingen
knapper eller lynlåse er itu)

MVH
Søren
ZX6R

Fer <fer@cool.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9f3mov$1nse$1@news.cybercity.dk...

Fra : DieselPower

Dato : 01-06-01 22:01

Hej Tommy,
Det er en Lookweel 2 delt dragt jeg køre med... ikke i læder godt nok,
men lige som søren... ingen ødelagte lynlåse eller andet... og som du selv
ved 2½ gange på røven med dragten på... osv. :)

du kan tjekke den næste gang vi skal spise :)

VH
Moller

Fra : Armand

Dato : 01-06-01 14:35

Fer <fer@cool.dk> skrev i en news:9f3mov$1nse$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> jeg får en Lookweel læder dragt.... 2 delt..........................
> Når men ville bare høre jer om i kender noget til lookwell tøjet, om

Til dén pris vil det til enhver tid være ganske OK!

--
Armand (uden erfaringsgrundlag til yderligere kommentarer!)