Returet
Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 20-04-05 14:01

Hejsa folkens,

Jeg er havnet i den ubehagelige situation hos StudieData, at jeg i februar
benyttede mig af min 14 dags returet, og sendte 2 varer retur. De har så
varerne d. 14 Febr. og så går der ellers næsten 2 måneder og 3 rykkere, før
de ved den 3. rykker, hvori jeg gør dem opmærksom på at jeg giver dem 10
arbejdesdage til at få min sag gjort op, ellers overgives den til advokat.
Pludselig kan de finde min sag, og meddeler mig at de ikke vil refundere
beløbet for cpu køleren, da deres tekniker har anført at der mangler nogle
monteringsdele. Supporteren som jeg har mailet med, skriver i en mail,"
Efter teknikerens noter skulle du have været kontaktet/forsøgt kontaktet
herom i februar.". Nu er det sådan, at jeg har log af alle de mails jeg har
modtaget og er der ikke ankommet nogen mails fra SD ang min sag, andet end
de svar jeg har modtaget på mine rykkere.

Nå .. det der egentlig er humlen idet hele, er at jeg synes det lyder lidt
søgt at de først efter 3. rykker, hvor jeg truer med at lade sagen gå til
advokatm og næsten 2 mdrs ventetid pludselig kommer med den besked. Hvordan
står jeg i den her situation, skal jeg bare godtage at de mener at køleren
ikke var komplet, eller vil jeg få noget ud af at holde fast i min side af
sagen ?

mvh

Bo Bach Jensen

Fra : Jonathan Stein

Dato : 21-04-05 15:39

Bo Bach Jensen wrote:

> [...]
> modtaget og er der ikke ankommet nogen mails fra SD ang min sag, andet end
> de svar jeg har modtaget på mine rykkere.

Send dem de dele, der mangler - og fasthold krav om fuld tilbagebetaling.

> [...]
> ikke var komplet, eller vil jeg få noget ud af at holde fast i min side af

Det må være op til butikken at bevise, at de har forsøgt at kontakte dig
- og forklare hvorfor den manglende kontakt forhindrede dem i at
udbetale det beløb, de mente du havde tilgode.

Jeg ville nok skynde mig at få pengene hjem for den del, der er enighed
om - og derefter overveje, om det kan betale sig at kæmpe for de sidste
penge.

M.v.h.

Jonathan

--
Nye produktpakker med mere diskplads, flere postkasser
mere trafik og flere domæner på samme hotel.