Bo Bach Jensen wrote:
> Jeg er havnet i den ubehagelige situation hos StudieData, at jeg i februar
> benyttede mig af min 14 dags returet, og sendte 2 varer retur. De har så
> varerne d. 14 Febr. og så går der ellers næsten 2 måneder og 3 rykkere, før
> de ved den 3. rykker, hvori jeg gør dem opmærksom på at jeg giver dem 10
> arbejdesdage til at få min sag gjort op, ellers overgives den til advokat.
> Pludselig kan de finde min sag, og meddeler mig at de ikke vil refundere
> beløbet for cpu køleren, da deres tekniker har anført at der mangler nogle
> monteringsdele. Supporteren som jeg har mailet med, skriver i en mail,"
> Efter teknikerens noter skulle du have været kontaktet/forsøgt kontaktet
> herom i februar.". Nu er det sådan, at jeg har log af alle de mails jeg har
> modtaget og er der ikke ankommet nogen mails fra SD ang min sag, andet end
> de svar jeg har modtaget på mine rykkere.
Send dem de dele, der mangler - og fasthold krav om fuld tilbagebetaling.
> Nå .. det der egentlig er humlen idet hele, er at jeg synes det lyder lidt
> søgt at de først efter 3. rykker, hvor jeg truer med at lade sagen gå til
> advokatm og næsten 2 mdrs ventetid pludselig kommer med den besked. Hvordan
> står jeg i den her situation, skal jeg bare godtage at de mener at køleren
> ikke var komplet, eller vil jeg få noget ud af at holde fast i min side af
> sagen ?
Det må være op til butikken at bevise, at de har forsøgt at kontakte dig
- og forklare hvorfor den manglende kontakt forhindrede dem i at
udbetale det beløb, de mente du havde tilgode.
Jeg ville nok skynde mig at få pengene hjem for den del, der er enighed
om - og derefter overveje, om det kan betale sig at kæmpe for de sidste
penge.
M.v.h.
Jonathan
--
Nye produktpakker med mere diskplads, flere postkasser
mere trafik og flere domæner på samme hotel.
http://www.jsp-hotel.dk/