/ Forside / Karriere / Erhverv / Jura / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Jura
#NavnPoint
RyeJensen 11840
Nordsted1 11095
dova 10393
refi 7375
ans 6906
BjarneD 5596
Oldboston 4933
Paulus1 3538
themis 2862
10  jakjoe 2566
Klage over mobiltelefoner
Fra : phk


Dato : 19-04-05 11:11

Du skal kun finde dig i at få repareret din mobiltelefon een gang!

http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=5&Id=236885

--
Per, Esbjerg



 
 
Michael Jensen (19-04-2005)
Kommentar
Fra : Michael Jensen


Dato : 19-04-05 21:22

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:4264d91c$0$23103$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Du skal kun finde dig i at få repareret din mobiltelefon een gang!
>
> http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=5&Id=236885

En ting er hvad man vil finde sig i, en anden ting er hvad loven på området
siger.

Der står ikke præcist nogle steder i loven at butikken kun må reparere en
mobiltelefon en gang, eller hvor mange gange den må sendes ind for den sags
skyld. Forbrugerklagenævnet har en tolkning af loven, butikkerne har en
anden. Så længe der ikke har været en sag for en domstol, som har kunne
stille nogle helt eksakte antal reparationer, eller reparationstid på plads,
er der ikke noget som er mere rigtigt end noget andet. Butikkerne er ikke
forpligtet til at efterkomme forbrugerklagenævnets afgørelser, og det er
egentlig også lidt sjovt at man fra forbrugerklagenævnets side starter med
at acceptere 3 reparationer, så 2, og nu kun 1.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408938
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste