Ophævelse af køb
Fra : Janner

Dato : 13-04-05 14:55

Hej,

Sagen er den at jeg i januar købte en PDA i Bilka, allerede dagen
indleverede jeg den som defekt, ventede 2 uger på den kom tilbage .... dog i
samme stand og duede stadigt ikke, så en gang til blev den ombyttet eller
hvad de gjorde. PDA'en virkede stadigt ikke og er for 14 dage siden blevet
indleveret til rep. igen ... de vil ikke give pengene tilbage.

Hvad er mine rettigheder, er sgu træt af sagen og købte den jko faktisk
fordi jeg havde brug for den ØV

Hygge og tak

Janner

Fra : ha

Dato : 13-04-05 15:08

Janner wrote:
> Hvad er mine rettigheder, er sgu træt af sagen og købte den jko
> faktisk fordi jeg havde brug for den ØV

http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/kobelovsguide/4/

/ha

Fra : Janner

Dato : 13-04-05 15:50

> http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/kobelovsguide/4/
>
> /ha

Har studeret det lidt ... men linket rimelig tid er dødt ?? og der må vel
være et eller antal max dage til afhjælpning af problemet .. som jeg skrev
er der 3. indlevering

Fra : ha

Dato : 13-04-05 17:20

Janner wrote:
> Har studeret det lidt
ok

.... men linket rimelig tid er dødt ??

Forklar nærmere, - forstår ikke hvad du mener.

og der må
> vel være et eller antal max dage til afhjælpning af problemet .. som
> jeg skrev er der 3. indlevering

Ingen antal dage. Der opereres med *rimelig tid*. Ved 3. gang rep.
af samme fejl, kan du kræve handelen ophævet, se
http://www.forbrug.dk/klage/klagesager/afgoerelser/computere/flere-reparationer/

/ha

Fra : David T. Metz

Dato : 14-04-05 10:26

"ha" <min-news-mail@sol.dk> skrev i en meddelelse

> ... men linket rimelig tid er dødt ??
>
> Forklar nærmere, - forstår ikke hvad du mener.

Hvis man klikker på termen får man en 404.

David

Fra : Janner

Dato : 14-04-05 15:00

"David T. Metz" <dtm@tdcadsl.invalid> wrote in message

> "ha" <min-news-mail@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man klikker på termen får man en 404.
>
> David
Nemli ja

Fra : Jens.B.

Dato : 15-04-05 07:07

"David T. Metz" <dtm@tdcadsl.invalid> skrev i en meddelelse
> "ha" <min-news-mail@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man klikker på termen får man en 404.
>
> David

det virker nu helt fint hos mig.

Fra : David T. Metz

Dato : 15-04-05 11:01