rykkergebyr
Fra : Christian

Dato : 03-04-05 12:20

Jeg har på et tidspunkt set en som skrev herinde med en sag hvor han havde
sendt et firma et brev om noget manglede betaling hvor de kom til at betale
rykkergebyr osv.
Mener det var telia.

Er der nogle som kan huske linket til den hjemmeside han havde ?

Fra : Allan Soerensen

Dato : 03-04-05 12:47

"Christian" <Christianpoulsen86fjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> betale rykkergebyr osv.
> Mener det var telia.
>
> Er der nogle som kan huske linket til den hjemmeside han havde ?

Nej, det var Tiscali
Siden er http://www.kalibalik.dk/anders/discontent/tiscali/rykkergebyr

Fra : Christian

Dato : 03-04-05 13:36

Mange tak det var lige præsist den.

Fra : Davidsen

Dato : 04-04-05 19:15

> [...]
> betale rykkergebyr osv.
> Mener det var telia.
>
> Er der nogle som kan huske linket til den hjemmeside han havde ?

Denne her er også ganske morsom:
http://www.cubus-adsl.dk/intrum_justitia/

Mvh
Davidsen

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 04-04-05 20:25

Davidsen wrote:
> "Christian" <Christianpoulsen86fjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
-snip-

> Denne her er også ganske morsom:
> http://www.cubus-adsl.dk/intrum_justitia/

Ja, enig.

Jeg tror faktisk at de fleste af dem som sender krav ud fra intrum
justitia er enten elever eller praktikanter.

Dem som hverken er elever eller praktikanter må være
studentermedhjælpere fra handelsskolen, vil jeg mene.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen