Genfinde gammel tråd.
Fra : Joebbe

Dato : 16-03-05 17:05

Hej gruppe !

Jeg havde for nogen tid siden et spørgsmål om at eje et www domäne, i denne
NG, men den er åbenbart blevet så gammel, at den er " røget bagud" så jeg
ikke mere kan se den.
Er det muligt på nogen måde, at genskabe gamle indlæg ?

mvh. Jobbe

Fra : Claus Tersgov

Dato : 16-03-05 17:25

"Joebbe" <hyper@sup.de> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke mere kan se den.
> Er det muligt på nogen måde, at genskabe gamle indlæg ?

Ja, du kan se alle tråde på Googles grupper.

Gå ind på google og vælg grupper. Så er det bare at søge på det relevante.

Din tråd er fra den 6. og den er her:
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&scoring=d&q=eje+et++www.+Dom%C3%A4ne&btnG=S%C3%B8g

Claus
--
Laver du dine egne musik CD'er? Bruger du MP3 filer?
Optager du radio og musik på din computer?

Fra : Jens.

Dato : 17-03-05 16:39

> [...]
>
> Ja, du kan se alle tråde på Googles grupper.
>
> Gå ind på google og vælg grupper. Så er det bare at søge på det

skal han ikke futtes af H..... til claus t ???