Rep af digital kamera
Fra : Juggernaut

Dato : 14-03-05 16:29

Hejsa.
Tidligere har jeg skrevet i dk.fritid.foto om mit nyindkøbte kamera (subj)
og hvilke problemer der var med det allerede fra start. Jeg indleverede det
til Bilka en måned efter indkøbet og har nu fået en seddel hvorpå der står
at jeg kan hente det igen. Lige med den undtagelse at jeg skal betale
500,-!!! Da jeg indleverede det, testede sælgeren det og bemærkede også hvor
dårlige billederne var. Nu bliver det spændende imorgen og se om jeg
virkelig skal betale de penge fordi de ikke har fundet nogen fejl eller der
er tale om en fejl fra Bilka's side.

Mvh
Brian