Grønne kaffebønner - kan de købes i Kbh?
Fra : Gitte

Dato : 30-05-01 19:24

Vi står lige og mangler nogle grønne kaffebønner (d.v.s. ikke-ristede
bønner)... er der nogen der ved, hvor i Københavnsområdet man kan få 250 g
af denne lille delikate sag vil vi meget gerne have en adresse...

Thanks!
Gitte

Fra : Jens Olsen

Dato : 30-05-01 21:19

"Gitte" <goo@privat.dk.slet-denne-del-spamkiller> skrev i en
meddelelse news:9f3drv$qsi$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
250 g
| af denne lille delikate sag vil vi meget gerne have en adresse...

http://www.espressokaffe.dk/

fortæller, at de lige om et øjeblik åbner en netbutik,
der blandt så meget andet sælger grønne bønner
til hjemmeristning. Men hvis du skal bruge dem
i morgen, er det godt nok ikke til så stor nytte.

M.v.h.
jens olsen

Fra : Henrik

Dato : 31-05-01 22:02

http://www.amokka.com/

besøg butikken og bed om 15-20% prisnedsættelse, da bønnerne taber dette i
vægt ved ristningen.

Mvh henrik

Fra : Jesper Holten

Dato : 01-06-01 21:43

hej Gitte.
prøv Moccameka på åboulevarden. www.moccabox.dk. de har flere forskellige
slags grønne bønner, undskyld jeg mener de har bønner fra flere froskllige
lande, både mellem, sydameriaka og Afrika. jeg har handlet med dem, og de er
flinke. Deres priser er dog ikke helt billige, men omvendt heller ikke
urimelige. prøv også Emmerys cph, www.emmerys.dk. De har åbnet butik og
Restaurant i København, Gothersgade tror jeg.
De har eget kafferisteri, ihvertfald i Århus.
Ellers prøv.
www.ungebrand.nl. De sælger også til danmark.
www.espressokaffe.dk. åbner forhåbentlig i næste uge. Det var svaret i
mandags i hvertfald.
Prøv også kenyakaffe i hellerup.

God jagt, og nyd kaffen,
Hilsen,
jesper.
Gitte <goo@privat.dk.slet-denne-del-spamkiller> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9f3drv$qsi$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Deleuran

Dato : 16-06-01 10:09

Jeg har netop set at det tyrkiske supermarked (Hamle marked) i Hamletsgade
på Nørrebro har grønne kaffebønner (i 1 kg poser) fra 35kr/kg og opefter.
Jeg kender ikke noget til kvaliteten på grønne kaffebønner.

Lone