Hjælp til grafikkort
Fra : Henning Lund

Dato : 09-05-05 18:08

Min søn har et (måske) defekt GF4 MX 440 grafikkort i hans maskine, vi
kan låne et MX400 Pro-T64 af en bekendt som har det til at ligge. Hvad
er det for et kort, er det bedre/ringere end det der sidder i sønnens
maskine nu?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Kim

Dato : 09-05-05 20:08

Spørg venligst i den rette gruppe :

fut : dk.admin.netikette

--
Kim

Fra : Henning Lund

Dato : 09-05-05 22:07

Kim skrev:

> Spørg venligst i den rette gruppe :

Nå nå jeg troede erfaringer deltes ud i denne gruppe hvor spillerne
sidder.

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 09-05-05 23:26

Henning Lund wrote:

> Nå nå jeg troede erfaringer deltes ud i denne gruppe hvor spillerne sidder.

Det gør de også nogle gange, men det kommer lidt an på hvordan man orker
at camouflere spørgsmålet -og hvorvidt ham der svarer har fået de store
eller de små sko på da han stod ud af sengen... ;)

Havde jeg set dit spørgsmål noget før, kunne jeg nok have fundet på at
svare således:

Mig bekendt er der ikke den store forskel på de 2 kort, de er vist
nogenlunde lige ringe (målt efter dagens standarder), men prøv at spørge
i dk.edb.hardware.grafikkort, de kan sikkert give dig et mere uddybende
svar.

Men det gjorde jeg ikke, så du måtte nøjes med det svar du fik af Henning ;)
Håber du fik noget ud af det alligevel, det er jo det Usenet er til for.

Mvh.
Jakob Færch-Jensen

--
Snup et stykke med Stryhn's

Fra : Henning Lund

Dato : 10-05-05 04:46

Uncle Evil@home skrev:

> [...]
>
> Men det gjorde jeg ikke, så du måtte nøjes med det svar du fik af
> Henning ;) Håber du fik noget ud af det alligevel, det er jo det

Sådan! mange tak for dit svar.

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 10-05-05 08:52

Henning Lund wrote:

> [...]

Jeg var vist træt, der skulle selvfølgelig have stået Kim ;)

> Sådan! mange tak for dit svar.

Ja, det var såmænd så lidt, håber det nyttede ;)

Mvh. Jakob

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Kim

Dato : 10-05-05 10:47

On Mon, 9 May 2005 23:06:36 +0200, "Henning Lund"

>Nå nå jeg troede erfaringer deltes ud i denne gruppe hvor spillerne
>sidder.

Her kan du læse om formålet med denne gruppe :
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.spil.computer

fut : dk.admin.netikette

--
Kim

Fra : Henning Lund

Dato : 10-05-05 19:59

Kim skrev:

> Her kan du læse om formålet med denne gruppe :
> http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.spil.computer
>
> fut : dk.admin.netikette

Hold nu op med alt det futteri, jeg spurgte om folks mening, det kan så
ikke accepteres af den herre, så jeg holder mig fra gruppen for
fremtiden, jøsses. Husk lige at gokke uncle evil oven i hovedet fordi
han svarede mig, det er sikkert forbudt ifølge et eller andet reglement.
End of line.

Fra : Kasper Aae

Dato : 11-05-05 18:03

> [...]

>kan låne et MX400 Pro-T64 af en bekendt som har det til at ligge. Hvad
>er det for et kort, er det bedre/ringere end det der sidder i sønnens

Start med at teste kortet, og se om det løser problemerne. Så kan i
altid starte med at sammenligne bagefter.

--
Kasper Aae