NFSU2.. gennemført, eller hvad?
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 06-05-05 07:57

½øjs@

Jeg har lige gennemføørt Need For Speed Underground 2 ( ved godt det er
gammelt) men i den oversigt, der kommer frem, er jeg kun 63% i gennem
spillet, og jeg har ikke låst det hele op.... hvad hujen mangler jeg?

/Ole

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Diablo

Dato : 06-05-05 11:23

37 % LOL

/Diablo

Fra : Silver

Dato : 06-05-05 15:28

"/Ole (6000)" <ole_ryo_FJERN_@_DETTE_stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gammelt) men i den oversigt, der kommer frem, er jeg kun 63% i gennem
> spillet, og jeg har ikke låst det hele op.... hvad hujen mangler jeg?

Hehehe...nice svar diablo....

Jeg går ud fra at du ikke har prøvet at købe en SUV (hummer2 eller cadillac
og en anden ossse) og så køre de løb som er specielt designet til dem?,
desuden kan du på map oversigten se de løb du mangler og direkte gå til dem
via der.

Du skal nok højst sansynligt starte forfra da du vist allerede HAR kørt imod
ham som prøver at ødelægge dig i det sidste løb ikke?, 5 omgange på
motorvejen såvidt jeg ved.

Så prøv denne gang hvis du altså gider, at køre SUV løb osse, og eller finde
løbene inde på mappen.

Held og lykke :)

Mvh
Silver.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 07-05-05 10:04

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> motorvejen såvidt jeg ved.
>
> Så prøv denne gang hvis du altså gider, at køre SUV løb osse, og eller

Hey Ho Silver.. (sry, ku' ikk' la' vær')

Jeps, jeg har kørt mod ham stodderen, men jeg har godt nok ikke haft en
hummer, det vil jeg da lige prøve. Takker for svaret.

Fra : Andreas Larsen

Dato : 25-05-05 17:52

det er fordi du ikke har klaret alle de gemte og hemmelige løb..