Hvilke spil er fremme for tiden?
Fra : Jeppe Larsen

Dato : 05-05-05 18:39

Hej nyhedsgruppe...

Jeg skal her i weekenden være med til at passe en computerspilcafe til et
arrangement af en art, hvor folk skulle kunne komme og prøve diverse nye
spil.
Det er bare flere år siden jeg har spillet computerspil, så har ingen
ide om hvilke spil der er fremme for tiden. Så hvis I lige kunne komme
med et par korte beskrivelser af diverse populære PC-spil for tiden, vil
jeg være meget taknemmelig :)

--
vh
Jeppe W. Larsen

Fra : Kong Kent

Dato : 05-05-05 18:54

> [...]
> ide om hvilke spil der er fremme for tiden. Så hvis I lige kunne komme
> med et par korte beskrivelser af diverse populære PC-spil for tiden, vil

Jeg er ikke 112% klar over hvad de nyeste spil er, men jeg har for et
par dage siden frekventeret en Boomtown café i Aalborg, og her spillede
man hovedsageligt følgende spil:

Counter Strike: Source
Lord Of The Rings: Battle For Middle Earth

Førstnævnte er klart, KLART førsteprioritet!!! Alle andre spil er
sekundære når det gælder netværk

Kan desværre ikke give dig en fyldestgørende liste, da ovennævnte to
spil også er de eneste *jeg* spiller *hehe*

mvh

Kent.

Fra : G B

Dato : 05-05-05 19:01

Jeppe Larsen <jwl@io.dk> skrev i meddelelsen

> med et par korte beskrivelser af diverse populære PC-spil for tiden, vil
> jeg være meget taknemmelig :)

Skak har altid været yderst populært.

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 05-05-05 19:26

"G B" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Skak har altid været yderst populært.
>

> --
> "How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer

Også på computer? Mener ikke der er blevet lavet et godt skak-spil siden
"Chess" fra 1978 :)

/Rasmus

Fra : Peter T.

Dato : 09-05-05 07:42

Rasmus Thorsø Nielsen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Også på computer? Mener ikke der er blevet lavet et godt skak-spil
> siden "Chess" fra 1978 :)

Fordi det var det eneste, som du kunne vinde over pga. datidens dårligt
programmerede algoritmer? :)

--
Peter T.

Fra : BuFFerz

Dato : 05-05-05 23:08

"Half-Life 2" og "Counter-Strike: Source"

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : danni plougmann

Dato : 05-05-05 23:44

World of warcraft
halflife 2 og CS source

Fra : Mikael Schøler

Dato : 06-05-05 11:53

Jeppe Larsen wrote:
> [...]
> ide om hvilke spil der er fremme for tiden. Så hvis I lige kunne komme
> med et par korte beskrivelser af diverse populære PC-spil for tiden, vil

Hjertefri

Fra : Christian

Dato : 06-05-05 15:52

"Jeppe Larsen" <jwl@io.dk> wrote in message
> [...]
> ide om hvilke spil der er fremme for tiden. Så hvis I lige kunne komme
> med et par korte beskrivelser af diverse populære PC-spil for tiden, vil

Counter strike...når det skal gå hurtigt...eller BF1942 & BF Vietnam, når
man også skal kunne flyve og køre i biler...

jeg spiller selv både CS & BF...