Delta Force Extreme
Fra : palrapper

Dato : 05-05-05 09:09

Er der andre der er DYBT skuffet?

Personlig syntes jeg at Blackhawk Down udgaven var helt i top, og Joint
Operations var total genialt, men det er som om de er hoppet 10 år tilbage
med Extreme.

Før det første syntes jeg missionerne er vattede. Start ved A, gå til og
ødelæg B. Og på en af disse baner havde samtlige af fjendens mænd
maskingevær - ikke noget med rifler og andet. Det resulterede naturligvis i,
at alle palmerne blev skudt midt over - hvilket i øvrigt ser pænt lamt ud.

Jeg kan heller ikke se ideen med en M4 assault rifle, hvor jeg ikke kan have
mit scope oppe. Det kan godt være jeg med FA kan rykke en hurtig håndfuld
skud af, men hvad nytter det når jeg ingen sigte har.

Så er der MP5'er med lyddæmper, som ikke er lyddæmpet, og i øvrigt rammer
lige så godt og hårdt som en sniperrifle. Hvad sker der lige?

Skyder man en helikopter eller palme over, så den vælter ind i et hus - så
er den indenfor!

Spillet er sært at styre og kører mærkeligt - min PC er bestemt stor nok til
at køre det og jeg har prøvet samtlige kombinationer, alligevel er det som
om det er svært at placere mus og target over det man vil ramme.

Penge ud af vinduet, det er hvad det er! Behold Blackhawk Down og Joint
Operations, de holder!

Fra : palrapper

Dato : 05-05-05 09:29

Sorry, så ikke posten nedenunder - sidder i en ny newsreader jeg ikke lige
har styr på endnu. (Faktisk havde jeg bare ikke sorteret efter dato før jeg
postede!).