Day og Defeat Source
Fra : enrico

Dato : 04-05-05 08:53

Er spillet kommet i handel?

Man kan bestille det via Steam, men jeg kan ikke, da jeg har gjort
brug af et tidligere tilbud om at købe HL2, og man har åbenbart kun
een chance :)

Kan jeg så slet ikke købe det eller hvordan? :)

-enrico

Fra : Nicolai

Dato : 04-05-05 19:00

"enrico" <enricoool@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> een chance :)
>
> Kan jeg så slet ikke købe det eller hvordan? :)

Det bliver først rigtig komisk nu, jeg har nemlig købt mit HL2 på DVD i
butik, men steam giver mig beskeden om at jeg allerede har købt via steam og
derfor ikke kan købe mere. Sikke dog en genial salgsorganisation de har.

Jeg ville have tjekket om DOD Source blev solgt nu, men det kunne jeg så
ikke.

> -enrico

Men jeg vil da også gerne vide hvornår den er i handel.

Nicolai

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-05-05 23:54

"Nicolai" wrote

> "enrico" wrote

> Men jeg vil da også gerne vide hvornår den er i handel.

Day Of Defeat er ikke kommet i beta endnu
Der er ikke andet at gøre end at klappe hesten og vente tålmodigt

Valve finder sikkert på nogle nye tiltag når DoD endelig engang bliver
frigivet
Desuden er der jo en udvidelsespakke til HL2 på vej, så mon ikke DoD bliver
bundlet med den pakke?

For det sidste så har Vivendi jo fået sparket af Valve så pt leder de efter
en ny retail distributør
Denne del skal også lige på plads (vil jeg tro) før der kommer mere fra
Valve

HDH

Fra : Nicolai

Dato : 05-05-05 17:32

"Peter Lykkegaard" <peter.aghl@gmail.com> wrote in message

> Day Of Defeat er ikke kommet i beta endnu
> Der er ikke andet at gøre end at klappe hesten og vente tålmodigt

Ja, men jeg venter med længsel.

> Valve finder sikkert på nogle nye tiltag når DoD endelig engang bliver
> frigivet
> Desuden er der jo en udvidelsespakke til HL2 på vej, så mon ikke DoD
> bliver bundlet med den pakke?

Hvordan udvidelse? Nye missioner?

> For det sidste så har Vivendi jo fået sparket af Valve så pt leder de
> efter en ny retail distributør
> Denne del skal også lige på plads (vil jeg tro) før der kommer mere fra
> Valve

Det var da rart, for det samarbejde har da været tåbeligt og kun "straffet"
deres kunder.

> HDH

Nicolai

Fra : Peter Lykkegaard