Hente poker på nettet
Fra : Søren Nielsen

Dato : 29-04-05 14:36

Hej

Findes der et pokerspil (Texas Hold'Em), som man kan hente på nettet og
spille kun for sjov - altså uden at spille om penge, bare lige for at prøve
at lære det?

Søren

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 29-04-05 14:38

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Findes der et pokerspil (Texas Hold'Em), som man kan hente på nettet og
> spille kun for sjov - altså uden at spille om penge, bare lige for at

www.tv2.dk

Peter

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 29-04-05 22:57

"Peter K. Nielsen" skrev
> "Søren Nielsen" wrote

> www.tv2.dk
>
> Peter

Kan man spille _helt_ gratis der?

Fra : Simon [2700]

Dato : 30-04-05 09:09

> Kan man spille _helt_ gratis der?
på pokerroom.com kan man i hvert fald.
jeg kan ikke huske om man ikke skal købe nogle spillepenge hos tv2... ?
mvh.Simon

Fra : Henrik Sahl

Dato : 29-04-05 14:55

> [...]
>
> Findes der et pokerspil (Texas Hold'Em), som man kan hente på nettet og
> spille kun for sjov - altså uden at spille om penge, bare lige for at

Du kan spille for "funmoney" hos de fleste poker-udbydere, så du skal
faktisk bare oprette en konto så kan du spille uden at det koster dig noget.

Mvh
Henrik

Fra : Grunt

Dato : 29-04-05 18:15

On Fri, 29 Apr 2005 15:36:04 +0200, "Søren Nielsen"
<kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>spille kun for sjov - altså uden at spille om penge, bare lige for at prøve

PokerSuperstarsInvitationalSetup.exe

Poker Superstars Deluxe Invitational Tournament Version 1.0

Hello and Welcome to Poker Superstars Invitational Tournamen Deluxe!

Features:

* Now You Get To Play In The Tournament From The Poker Superstars TV Show
* Features All The Players From The Show
* Amazing Poker AI Will Teach and Challenge You
* Plays SEASON (full tournament), ROUND (one round) and Cash Game (Limit Game)
* Get Tip Button Helps You Learn Best Plays
* How To Play features Tips And Tricks From Players, As Well As Their Bios.
* Features Music and Graphics Right From The Show

See the How To Play document for additional information.

Thanks For Playing!

The Funkitron Poker Superstars Deluxe Team

----------------------------------
Poker Superstars Invitational Tournament Deluxe
(c) Copyright 2005
Funkitron, Inc.

http://www.funkitron.com/

Fra : Kim

Dato : 30-04-05 16:32

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev
> Findes der et pokerspil (Texas Hold'Em), som man kan hente på nettet og
> spille kun for sjov - altså uden at spille om penge, bare lige for at
> prøve
> at lære det?

Den bedste og nemmeste at gå til 100% gratis:
http://www.empirepokerschool.com/
eller
http://www.empirepoker.com/

En god ide ikke at bruge sit eget navn og adresse, brug en fiktiv.

Mvh Kim

Fra : Søren Nielsen

Dato : 01-05-05 12:06

Søren Nielsen wrote:
> [...]
>
> Findes der et pokerspil (Texas Hold'Em), som man kan hente på nettet
> og spille kun for sjov - altså uden at spille om penge, bare lige for

Jeg takker for alle svarene, nu har jeg lidt at gå igang med.

Søren

Fra : Jens Langkniv

Dato : 01-05-05 12:18

www.pokerchamp.dk
og
www.holdempoker.com du kan spille helt gratis begge steder, det eneste du
skal gøre er at oprette en spiller profil, som du skal mange andre steder.

Mvh
Henrik