BF1942 Punkbuster
Fra : Battler

Dato : 29-04-05 10:20

Jeg har pludselig problemer med PB og bliver kicked efter et minuts tid på
EAUK's server, men jeg nåede at se at jeg ikke var den eneste der havde
probs med PB. Jeg får en player kicked message der siger :
" This PB server requires (A1331 C1.177) error loading pbcl"

Nogen der ved hvad det betyder ?

--

Hilsen Battler DK

"Factum velox vel visio eventus"

Fra : Michael

Dato : 29-04-05 12:54

"Battler" <Nospam@invalid.dk> wrote in message
> [...]
> probs med PB. Jeg får en player kicked message der siger :
> " This PB server requires (A1331 C1.177) error loading pbcl"

Ja - siden igår, hvor PB kom med en opdatering har mange haft problemer og
er blevet smidt af servere.

Du skal gå ind på http://www.evenbalance.com. og vælge bf1942. Her skal du
så finde filen pbweb.exe og DL til din pb mappe i bf1942. Her eksekverer du
så filen og så henter den opdateringen.

Hvis filerne ender på dit desktop, så smid dem selv tilbage i pb-dir under
bf1942.

Fra : Battler

Dato : 29-04-05 22:13

> Ja - siden igår, hvor PB kom med en opdatering har mange haft problemer og
> er blevet smidt af servere.
>
> Du skal (......)

Hej Michael

Nu kører det fint igen.