lidt hjælp til cod
Fra : Ukendt

Dato : 25-04-05 13:09

Hej

Jeg har et lille problem er i den bane hvor vi er i en masse ruiner hvor jeg
skal bruge antitanks granater mod en tanks der holder stille men tanksen er
bare på den anden side af bygningen og granat kasteren er fast
monteret....hvad gør jeg håber på lidt hjælp

MVH

Fra : Grunt

Dato : 25-04-05 21:34

On Mon, 25 Apr 2005 14:08:54 +0200, "Futte" <nej da> wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>bare på den anden side af bygningen og granat kasteren er fast
>monteret....hvad gør jeg håber på lidt hjælp

Granatkaster til en tank, så skal det godt nok være en stor børge. Næh find en
bazooka/panserfurst og knald den tank.

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-05 07:12

"Grunt" <gruntsaver@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dk.spil.computer:

> Granatkaster til en tank, så skal det godt nok være en stor børge. Næh

nu har jeg spillet den bane forfra "har vært i hele bygningen 20 gange " og
kan stadig kunne finde en bazooka som står på et stativ og den tanks er på
den anden side af bygningen hvor den bare holder stille, men må nok se det i
øjnene at jeg ikke kommer vider i det spil
MVH

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 28-04-05 10:27

Futte wrote:

> [...]
> den anden side af bygningen hvor den bare holder stille, men må nok se det i
> øjnene at jeg ikke kommer vider i det spil

Du kan jo altid prøve at søge på "Call of Duty Walkthrough" på Google
-så burde det kunne lade sig gøre at komme igennem...

/Jakob F.

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Grunt

Dato : 28-04-05 12:50

On Thu, 28 Apr 2005 08:11:52 +0200, "Futte" <nej da> wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>den anden side af bygningen hvor den bare holder stille, men må nok se det i
>øjnene at jeg ikke kommer vider i det spil

Der er nok noget du ikke kan finde alligevel. (du har vel ikke snyd på, for så
kan du ikke tage div. våben)

------------------
Dealing with tanks
------------------

You will find in this demo that tanks are quite a nuisance to take care of.
You cannot harm them at all with grenades or bullets, instead you must pick
up some sort of rocket launcher to fire at it. The game will almost always
tell you where to pick one up so there is no need to worry about not being
able to find one. Once you have it one direct hit on the tank will destroy
it.

There are a select few stationary weapons in Call of Duty. They can be either
MG42s or Flak Guns. The latter of which only appears twice in the game. To
use these just press the use key, "F". You will then have whichever weapon
you have equipped replaced with the weapon you just selected. Use them as you
would expect to, aim the crosshair and click.

Så nogen granatkastere (moterer med panserbrydende granater) er der ikke i
spillet.
Så der er kun panzerfaust der kan ødelægge en tank.

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-05 14:19

> [...]
> spillet.
> Så der er kun panzerfaust der kan ødelægge en tank.

bruger ikke snyd men tog en frisk omgang og fandt den bazooka jeg maglede må
have over set det rum, så er vider til næste mision :)

Fra : Grunt

Dato : 28-04-05 14:52

On Thu, 28 Apr 2005 15:18:43 +0200, "Futte" <nej da> wrote in dk.spil.computer:

>bruger ikke snyd men tog en frisk omgang og fandt den bazooka jeg maglede må
>have over set det rum, så er vider til næste mision :)

Almindeligvis fortæller spillet hvor de forskellige anti-tank våben kan findes.
"use the panzerfaust behind the bunker" f.eks.