Kan ikke joine CS servere...
Fra : Jens Langkniv

Dato : 21-04-05 20:15

Hey hey NG...

Nu er det efter hånden lang tid siden jeg har spillet CS, så jeg har lagt
det ind igen, og da jeg ville spille med et par af vennerne kunne jeg ikke
joine nogen servere... Jeg har prøvet at genstarte Steam det plejede at
hjælpe men ikke denne gang. Jeg har postet et billede/screenshot i dk.binaer
af hvad den skriver.... Jeg vil blive meget glad hvis der er nogen som kan
hjælpe.

Mvh
Henrik

Fra : BuFFerz

Dato : 21-04-05 22:37

Mange er ude for nettep dette for tiden.

Løsning: Slet filen "ClientRegistry.blob" i steam mappen.
Genstart steam - så henetr steam en ny "ClientRegistry.blob" og du kan logge
på servere igen :)

Go WeekEnd !

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Jens Langkniv

Dato : 22-04-05 12:39

"BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Løsning: Slet filen "ClientRegistry.blob" i steam mappen.
> Genstart steam - så henetr steam en ny "ClientRegistry.blob" og du kan

Hey hey..

Jeg ville lige sige tak for hjælpen, nu virker det igen

så nu ved jeg hvad jeg skal bruge min weekend på

Mvh
Henrik