udpakke *.bin filer
Fra : Jasper Norman

Dato : 18-04-05 12:43

Davs.

Jeg har et par .bin filer jeg ikke kan udpakke.

Jeg har forsøgt med WinISO, uden held. Den meddeler at filen måske er i
forkert format. Er der andre programmer, I andrehar haft held med?

/Jasper

Fra : Iddqd

Dato : 18-04-05 13:59

Jasper Norman wrote:

> [...]
>
> Jeg har forsøgt med WinISO, uden held. Den meddeler at filen måske er i
> forkert format. Er der andre programmer, I andrehar haft held med?

Kan du ikke bare spørge producenten af spillet.

Eller i det mindste stille dit spørgsmål i en relevant gruppe.

Mvh

Bruno

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 18-04-05 15:35

Iddqd <dont@use.this.adress.ever> wrote in news:4263aef9$0$78285$157c6196
@dreader1.cybercity.dk:

> Kan du ikke bare spørge producenten af spillet.

lol
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : StoneWare

Dato : 19-04-05 12:22

"Iddqd" <dont@use.this.adress.ever> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke bare spørge producenten af spillet.

hahaha..........du antager altså det har noget med spil at gøre !!

> Eller i det mindste stille dit spørgsmål i en relevant gruppe.

hahaha........nu antager du altså at det IKKE har noget med spil at gøre ??

Fra : Iddqd

Dato : 19-04-05 12:36

StoneWare wrote:

> hahaha..........du antager altså det har noget med spil at gøre !!

> hahaha........nu antager du altså at det IKKE har noget med spil at gøre ??

hahaha........jeg kan godt li måden du udstiller at du ikke har forstået
noget som helst

Fra : Diablo

Dato : 18-04-05 16:06

Prøv at loade *.bin filen med dette program, det virker sådan at du får
din bin fil som virtuelt cd/dvd drev.

http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php?mode=ViewCategory&catid=5

Mvh. Dan