mening om act of war
Fra : Lars K.

Dato : 13-04-05 09:28

hej, jeg vil høre jeres mening om subj. inden jeg går ud og køber det, er
det pengene værd, og holdbart i længden i gameplayet

Fra : Casper Bang

Dato : 13-04-05 13:55

> hej, jeg vil høre jeres mening om subj. inden jeg går ud og køber det, er
> det pengene værd, og holdbart i længden i gameplayet

Personligt synes jeg det er det værste spil til dato...
Når du installerer patchen sletter den alle savegames
Singleplayer synes jeg er kedeligt
Multiplayer var buggy (og du kan btw. ikke spille multiplayer før du
patcher; hvis du er nået lidt ind i singleplayer og vil tage et par spil
online, skal du starte forfra på singleplayer)
Skirmish var buggy (loadede i mange minutter, hvorefter den 10 sec. inde i
spillet sagde at jeg havde vundet; fordi jeg ikke blev mindet om at sætte
enemies)

Alt i alt synes jeg spillet virker som en beta-version... det har sikkert
potentiale, men det virker som om de bruger kunderne som testere.

Jeg solgte det på auktion et par dage efter det blev købt.

Fra : Lars K.

Dato : 13-04-05 17:38

"Casper Bang" <bang_casper@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> potentiale, men det virker som om de bruger kunderne som testere.
>
> Jeg solgte det på auktion et par dage efter det blev købt.

hmm det lyder ikke godt, men jeg vil gerne høre nogle flere meninger hvis
der er andre der har spillet det, eller anbefalinger til andre nye spil i
den genre