Age of Empires
Fra : Linnea

Dato : 12-04-05 14:56

Min søn på 6 år er gået i gang med dette spil, og nu efterspørger han min
hjælp. Jeg har slet ikke beskæftiget mig med den type spil før og har brug
for en hurtig introduktion til det univers og til spillet. Nogle der kender
til hjemmesider eller lignende, som kan hjælpe mig lidt på vej?

Hilsen
Anette

Fra : Kasper Aae

Dato : 12-04-05 17:06

On Tue, 12 Apr 2005 15:56:14 +0200, "Linnea" <linneanospam@mail.dk>
wrote:

> [...]
>for en hurtig introduktion til det univers og til spillet. Nogle der kender
>til hjemmesider eller lignende, som kan hjælpe mig lidt på vej?

Kig evt. i manualen.

Læs anmeldelsen:
(http://www.gamespot.com/pc/strategy/ageofempires/review.html)

Eller prøv at læse nogle af FAQ'erne:
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/90380.html

--
Kasper Aae

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-05 18:14

.. Nogle der kender
> til hjemmesider eller lignende, som kan hjælpe mig lidt på vej?

Udemærket spil. Har selv brugt oceaner af tid på i sin tid.

Prøv denne her:

http://www.gamespot.com/features/empires/index.html

Held og lykke. Den slags spil er vanedannende

Mvh
Jan Rysz

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 12-04-05 20:20

"Linnea" <linneanospam@mail.dk> wrote in message
> [...]
kender
> til hjemmesider eller lignende, som kan hjælpe mig lidt på vej?

Jeg kan kun huske at der både til 1'eren og 2'eren var en udførlig og
pædagoisk tutorial, der satte en godt ind i spillet. Der er så lige den
detalje at den er på engelsk, og hvis din dreng er 6 bør du nok hjælpe ham
med oversættelse der. Ellers anbefaler jeg også GameSpots data.

Fra : kim olsen

Dato : 30-04-05 01:53

Linnea <linneanospam@mail.dk> skrev:
> [...]
>mig med den type spil før og har brug
>for en hurtig introduktion til det
>univers og til spillet. Nogle der kender

svar:

der er en turaiel inde i spillet (hvis det er stavet
rigtig) dette betyder at man kan lære spillet at
kende ved nogle prøve spil for begynder.