World of Warcraft - Gnomeregan - Data Resc~
Fra : Christian Kruse

Dato : 01-04-05 01:46

Jeg har været inde på Thottbot og lede efter hjælp og Goblin Workshop og det
fandt jeg ingen hjælp. Jeg er har fundet den hvide card og den yellow, men
mangler den røde og Terminal C, hvor er den henne - Instance et eller
intance 2, evt. hvilken afdeling af gnomeregan vil også hjælpe, nu har jeg
været med 3 parties derned og brugt over 6 timer på at gennemfører denne
quest alene.

http://www.goblinworkshop.com/
http://www.goblinworkshop.com/

mvh

christian

Fra : Ding-Dong

Dato : 01-04-05 06:52

Christian Kruse skrev i en meddelelse
> http://www.goblinworkshop.com/

Har du prøvet enten:
www.questkeep.com eller
http://www.allakhazam.com/
Med spilsom hilsen

Thebutcher - orc - lvl 34 hunter
Ølkusken - tauren - lvl 2 druid
Server Skullchrusher

Fra : Simon Nejmann

Dato : 01-04-05 10:56

On Fri, 1 Apr 2005 02:45:48 +0200, "Christian Kruse"
<nuclear75@hotmail.com> wrote:

> [...]
>været med 3 parties derned og brugt over 6 timer på at gennemfører denne

Der er kun en instance i Gnomeregan, den anden dør lader dig komme ind
halvvejs inde så du ikke behøver at starte helt forfra på dit andet
forsøg (nøgle til døren findes på Electrocutioner 6000).

Terminal C findes ved siden af Electrocutioner 6000.

Anyway, prøv med http://www.wowwiki.com/Gnomeregan.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Jackie

Dato : 01-04-05 15:43

"Christian Kruse" <nuclear75@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> været med 3 parties derned og brugt over 6 timer på at gennemfører denne

Hvis du kun har den hvide og den gule, mangler du også den blå. Den blå kan
erhverves ved at have de to først nævnte kort, og trykke på C-terminal. Den
findes i midten, der hvor der er et plateau op og der er en masse gnoimer
udenom sammen med nogle flyvere. Der er en gnom der sidder i en slags
maskine og af en slidske der fører til midten (Der hvor man også får
Workshop key). Håber det hjalp lidt, men er lidt svært at forklare, men
ellers kig på dette kort over Gnomeregan:
http://www.worldofwar.net/cartography/instances/gnomeregan.php

Så burde der ikke være problemer med at gennemføre den...

Hygge
Jackie

Fra : Christian Kruse

Dato : 01-04-05 17:24

tak drenge, det hjalp en del nu. Lidt sjovt at jeg ikke kunne finde den, men
nu ved jeg det. I må have en forsat god dag.

Hilsen

Christian