Hvor købes WoW (Warcraft..)
Fra : Simon [2700]

Dato : 31-03-05 13:06

Hej,

Jeg har selv en kopi, og har endeligt fået logget en ven med på vognen, men
han har lidt problemer
med at skaffe en kopi :( er der nogen der ved om der stadig kan købes
nogen omkring Kbh området?
Hvor ??

Evt hvornår kan de så forventes, og skal man forudbestille for at få en kopi
?

på forånd tak !
mvh.Simon

Fra : Klaus G.

Dato : 31-03-05 16:20

> [...]
men
> han har lidt problemer
> med at skaffe en kopi :( er der nogen der ved om der stadig kan købes

Ingen steder

> Evt hvornår kan de så forventes, og skal man forudbestille for at få en
kopi
> ?
Har hørt de ikke sender flere på gaden, før de har løst diverse server
problemer. Så din ven kan godt komme til at vente et godt stykke tid er jeg
bange for :(

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Ding-Dong

Dato : 01-04-05 06:49

Klaus G. skrev i en meddelelse
> Har hørt de ikke sender flere på gaden, før de har løst diverse server
> problemer. Så din ven kan godt komme til at vente et godt stykke tid er
> jeg
> bange for :(

Har du evt. et link til en kilde?
For mig lyder det som en and, af den årsag at de jo hele tiden arbejder på
opdatering af spillet. De lukker serverne hver fredag for vedligeholdelse.
Bevares, der har da været nogen problemer med folk der ikke kunne logge på,
men det problem skulle være løst, jeg har ikke hørt om nogen sidenhen der
ikke kunne logge på.
Et andet aspekt er at visse servere har været overfyldte hvilket betyder en
del lag, det er så også afhængig af hvilket område man render rundt. Endelig
har overbefolkningenskabt kødannelser når man vil ind på servere, og det
tror jeg ikke man umiddelbart slipper for. De har dog startet et
pilotprojekt med at flytte spillere fra en server til en anden, det er så op
til spilleren selv at finde ud af om man vil blive på en overbefolket server
eller flytte til en anden og mindre befolket server - i øvrigt efter
Blizzards valg så vidt jeg husker, så man kan vidst ikke vælge server selv.
Med spilsom hilsen

Thebutcher - orc - lvl 34 hunter
Ølkusken - tauren - lvl 2 druid
Server Skullchrusher

Fra : Jesper K

Dato : 31-03-05 16:43

> men

Der skulle komme en ny sending omkring D. 15 april

Fra : Ding-Dong

Dato : 01-04-05 07:37

Jesper K skrev i en meddelelse
[SNIP]

Kontroller venligst indtilling af klokkeværket på din maskine:c)
Med venlig hilsen

Ding-Dong

Fra : Jesper K

Dato : 01-04-05 15:23

"Ding-Dong" <viper_1337@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jesper K skrev i en meddelelse
> [SNIP]
>
> Kontroller venligst indtilling af klokkeværket på din maskine:c)
> Med venlig hilsen

Den er korrekt, mailen har hængt på en server, hvorfor ved jeg ikke.

-J

Fra : Ding-Dong

Dato : 01-04-05 15:41

Jesper K skrev i en meddelelse
> Den er korrekt, mailen har hængt på en server, hvorfor ved jeg ikke.
Ja det er jo hvad der sker:c)

Ding-Dong

Fra : Jacob

Dato : 31-03-05 21:52

EB GAMES plejer at være ret omfattende ?

Fra : Simon [2700]

Dato : 01-04-05 06:27

> EB GAMES plejer at være ret omfattende ?

de har ikke flere... :(
-Simon

Fra : dreamer

Dato : 31-03-05 22:26

prøve på

www.elgiganten.dk der lykkes det mig at få fat i det

Fra : Simon [2700]

Dato : 01-04-05 06:27

> prøve på
>
> www.elgiganten.dk der lykkes det mig at få fat i det

tror de er løbet tør desværre... :(
-Simon

Fra : Jesper Ryskin

Dato : 01-04-05 06:22

Ellers så bestil det via postordre. Jeg var tilfældigvis i Tønder i sidste
uge, og der havde Bog & Idé måske 100 kopier stående...

Fra : Simon [2700]

Dato : 01-04-05 06:28

> Ellers så bestil det via postordre. Jeg var tilfældigvis i Tønder i sidste
> uge, og der havde Bog & Idé måske 100 kopier stående...

det prøver vi - takker allesammen....
-Simon

Fra : G B

Dato : 02-04-05 02:51

"Simon [2700]" <devnull@linux.org> skrev i meddelelsen

> det prøver vi - takker allesammen....

Eller prøv Betafon (www.betafon.dk) - de plejer at ligge inde med en hel
masse, som er udsolgt andre steder fra (eller som de andre ikke har endnu).

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 04-04-05 13:03

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Eller prøv Betafon (www.betafon.dk) - de plejer at ligge inde med en hel
> masse, som er udsolgt andre steder fra (eller som de andre ikke har

Jeg ville stærkt overveje Kvickly...
De er i forvejen et godt sted at købe de store DVD-titler, og lader
til at sigte efter et tilsvarende mål på PC-/konsol-spil-området...
De sidste gange jeg har være i den lokale Kvickly, har der stået et
par æsker på hylderne.

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Jacob

Dato : 04-04-05 16:53

> [...]
> til at sigte efter et tilsvarende mål på PC-/konsol-spil-området...
> De sidste gange jeg har være i den lokale Kvickly, har der stået et

Samme kvickly vi snakker om? - mine erfaringer er at de er dyre, ikke kan
give vejledning eller hjælp ved eventuelle problemmer..

Fra : Jonny Jensen

Dato : 05-04-05 16:14

> De sidste gange jeg har være i den lokale Kvickly, har der stået et
> par æsker på hylderne.

Fint, køb et og send til mig, skal nok betale for alt, men har selv været i
ca 30 butikker uden held nu :(

zedechiah@hotmail.com hvis du skulle have lyst til at hjælpe ;)

Jonny.