Sub Command Seawulf
Fra : Myt

Dato : 30-03-05 16:36

Hej i gruppen

Jeg har lige fundet mit ældre spil Sub Command frem igen og ville prøve det
en gang, men jeg får en fejl jeg ikke kan se inden spillet går i gang.
Jeg kan godt se intro og komme til menuen hvor jeg kan vælge hvad jeg vil
spille. Når den så loader, så når der 2/3 og så kommer Windows med sin lyd
for fejl, men fejlbeskeden ligger bag spillet og jeg kan ikke kommer til den
og se hvad der står. Er der nogen der kan hjælpe ?
Jeg kører med XP Pro, og jeg har forsøgt at spille spillet i 95 - 98 og hvad
ved jeg, men det virker ikke.
Der er godt nok sket en del hardware opgraderinger siden jeg fik spillet,
men det er næppe det der er problemet.

Myt

Fra : Brian Hansen

Dato : 30-03-05 19:21

Myt wrote:

> [...]
> Der er godt nok sket en del hardware opgraderinger siden jeg fik spillet, men det er næppe det der er problemet.

Har du install. patch'en: http://www.subcommand.ea.com/main.html
Prøvet med Alt+Tap og derved få vist fejlmeddelelsen? (Bare en tanke

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Myt

Dato : 30-03-05 22:13

"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Har du install. patch'en: http://www.subcommand.ea.com/main.html
> Prøvet med Alt+Tap og derved få vist fejlmeddelelsen? (Bare en tanke

> [...]

Jeg ved ikke hvad der skete, men nu kom fejlen frem så jeg kunne se den.
Spillet har et problem, det kan ikke håndtere den 1 Gb RAM jeg har i
maskinen, surt
Jeg har postet et screendump i dk.binaer så du kan se det.

Myt

Fra : Brian Hansen

Dato : 31-03-05 19:54

Myt wrote:

> [...]
> RAM jeg har i maskinen, surt
> Jeg har postet et screendump i dk.binaer så du kan se det.

Hmm, er selv stødt på dette, men damn om jeg kan huske hvad jeg gjorde ved det!
(godt nok heller ikke i samme spil)

Men sidder dog stadig og undre mig over hvad den gør hvis du trykke på Annullere?

Har desværre ikke noget råd til dig, udover at slette og gen-install.
Hvis du da ikke allerede har prøvet det...?

--
M.v.h.

Brian Hansen