Humanitærhjælp ifølge evangeliske Bush:
Fra : Cyril Malka

Dato : 12-05-05 15:21

Vi vidste i forvejen at Bush regering foretrækker at lade planeten dø af
AIDS frem for at overgive licenser fra sin medicinske multinationale
over til billigere medicin, som så kunne være tilgængeligt for alle.

Nu ved vi også, at han agter at starte en medicinsk inkvisition: Når
Bush giver penge for at bekæmpe AIDS er det egentligt ikke nødvendigvis
for at stoppe sygdommen. Det er især for at sprede hans egne "sande
værdier": puritanisme, kristen fanatisme og diskriminering.

Den 3. maj har den basilianske sundhedsministerium foretrukket at takke
nej til de 48 mio. dollars som var "generøst" givet af USAID (den
amerikanske regeringsorganisation for bekæmpelse af HIV/AIDS).

Hvorfor takkede Brasilien nej tak?

Fordi USA forlangte, helt seriøst, at landets prostituerede skulle
udelukkes fra hjælpen der blev tildelt.

Der skal dertil siges at nogle måneder tidligere havde USAID forlangt at
Brasilien fulgte Bushs principer om "først og fremmest at holde sig fra
sex før og uden for ægteskabet og derudover blot at være
trofast".

http://dailynews.yahoo.com/s/nm/20050504/pl_nm/brazil_usa_aids_dc_1

--

Venligst,

Cyril

Det Nye Testamente - Fortæller man alt? http://www.nytestamente.org

Fra : Lyrik

Dato : 13-05-05 08:13

"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> Brasilien fulgte Bushs principer om "først og fremmest at holde sig fra
> sex før og uden for ægteskabet og derudover blot at være

++++++++++++++++++++++++++++++++
Cyril fordrejer og lyver om Bush intentioner.
Han går i sine forfædres fodspor. Dengang var det Jesu intentioner de
fordrejede.

USA havde bedt Brazilien om at fordømme prostitution!-Ikke nægte at hjælpe
prostituerede.

Det ville Brazilien ikke! Cyril franskmand kan ikke forstå tanken.
For i Frankrig foregår prostitution åbenlyst.

Et chokeret JV fortalte mig efter en tur til det berømte Mont Martre(sikkert
forkert stavet):

"Så tog de en kvinde og satte hende på en piedestal midt på gaden i fuld
offentlighed. Derefter holdt de auktion over hende. Den som vandt auktionen
tog hende med ind ved siden af og havde samleje med hende!"

Eller min kollega en philipiner fra sit sidste besøg i Paris:
"Byens park var inddelt i en afdeling for mænd og en for kvinder. I den for
mænd kom kvinder kørende og samlede prostituerede mænd op.
I den for kvinder var det omvendt. Der kom mænd i store biler og samlede
kvinder op til prostitution."

Hilsen
Jens

Fra : Per Rønne

Dato : 13-05-05 09:40

Lyrik <lyrik@heaven.fjern.dk> wrote:

> [...]
> mænd kom kvinder kørende og samlede prostituerede mænd op.
> I den for kvinder var det omvendt. Der kom mænd i store biler og samlede

De har nu ellers forbudt bordellerne efter 2. verdenskrig - bordeller,
hvor de prostituerede havde det /meget/ bedre end de har det i dag.

I øvrigt undrer det mig at den pågældende philippiner kun har set /to/
afdelinger; der mangler vist afdelingen for trækkerdrenge -
prostituerede drenge normalt i 20erne med mandlige kunder.

I øvrigt mindes jeg ikke sådanne forhold da jeg i påsken 1975 var med
skolen i Paris; muligvis fordi det var med skolen, men vi var nu gennem
en kort gade med prostituerede kvinder.
--
Per Erik Rønne

Fra : Vidal

Dato : 13-05-05 12:05

Lyrik wrote:

> [...]
auktionen
> tog hende med ind ved siden af og havde samleje med hende!"

Da jeg var ung var jeg naturligvis også på
Monmartre, og der stod kvinderne, som de står
overalt i enhver by af en vis størrelse og trak.

> [...]
den for
> mænd kom kvinder kørende og samlede prostituerede mænd op.

Tror du ikke det er en skrøne?

> I den for kvinder var det omvendt. Der kom mænd i store biler og
samlede
> kvinder op til prostitution."

Som det sker overalt i verden. Tag ind til København,
bor du ikke i nærheden, der kører bilerne, jeg ved
ikke, hvor store de er, rundt og samler kvinder op
på nøjagtigt samme måde.

USA kan jo fordømme deres egen prostitution, fremfor
at moralisere over andre landes.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard