Israels frelse
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 23-04-05 16:26

Jødefolket er jo næsten mine brødre og søstre i Ånden, for - skønt de blev
afhugget fra det ædle træ - er de dog fortsat *ædle* ...

Heaven-Break:
(2005-04-23, CET 17:16)
- "Amen."

Og jeg ved, at Gud har en vidunderlig frelsesplan for dem, for dét har Han
*lovet* i Sit Ord (Rom.11,25-29).

Amen ?

Heaven:
17:19
- " ... [også dér] ..."

DADDY-Break:
- "Ja!"

Thank You, DAD ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.3986983@news000.worldonline.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-04-05 16:44

Jesus-loves-you skrev i VOtae.114108$Vf.4188080@news000.worldonline.dk

> Jødefolket er jo næsten mine brødre og søstre i Ånden, for - skønt de
> blev afhugget fra det ædle træ - er de dog fortsat *ædle* ...

De grene der blev hugget af, blev jo netop hugget af fordi de ikke var ædle!

http://bibeltro.dk/ - *Om Bibelen og bibeloversættelser*
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - http://ravsted.net/

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 23-04-05 17:04

"Andreas Falck" skrev

> De grene der blev hugget af, blev jo netop hugget af fordi de ikke var
> ædle!

Det kommer helt an på, *hvordan* du fortolker ordet, Andreas.

I min Bibel står der følgende:

"... hvor meget snarere skal da ikke de andre
indpodes i deres eget oliventræ,
som de af naturen hører til."
(Rom.11,24)

Ergo er de fortsat *ædle* ...

-

Du og jeg, derimod, vi er fra det vilde-oliventræ; dog nu indpodet på det
ædle ...

Amen ?

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4030

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-04-05 19:02

Jesus-loves-you skrev i Jmuae.114116$Vf.4188137@news000.worldonline.dk

[ ... ]

> Det kommer helt an på, *hvordan* du fortolker ordet, Andreas.
>
> I min Bibel står der følgende:
>
> "... hvor meget snarere skal da ikke de andre
> [...]

De er jo at regne som ædle i det øjeblik de lader sig omvende. Så længe de
er afskårne er de ikke at regne som ædle, for så var der jo ingen grund til
at afskære dem.

I det øjeblik de lader sig omvende, bliver de indpodet igen, og demed igen
regnet som ædle grene.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 23-04-05 19:17

"Andreas Falck" skrev

[ ... ]

> [...]
> til at afskære dem.
>
> I det øjeblik de lader sig omvende, bliver de indpodet igen, og demed igen

Ævl !

Jeg har lige beskåret mit vindruetræ, fordi det voksede op i tagrenden og
ødelagde denne.

De afskårne grene er FORTSAT *ædle*, og hvis du stikker dem ned i jorden
*kan* nogle af dem begynde at slå rod og skyde friske skud. Frugten heraf
vil i så fald forblive *ædel* (Luk.5,39) ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4039

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 23-04-05 19:20

"Jesus-loves-you" skrev

> ... (Luk.5,39) ...

Gud fortryder IKKE Sit nådekald (Rom.11,28b-29) ...

Heaven-Break:
(2005-04-23, CET 20:17)

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4040

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-04-05 19:47

Jesus-loves-you skrev i Ejwae.114133$Vf.4188264@news000.worldonline.dk

> Ævl !

Så læs dog teksten mand! Hvorfor mon de bliver hugget af?

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 28-09-05 10:20

"Jesus-loves-you" skrev
4026 news:VOtae.114108$Vf.4188080@news000.worldonline.dk

> [...]
> - "Amen."
>
> Og jeg ved, at Gud har en vidunderlig frelsesplan for dem, for dét har Han

DADDY-Break:
(2005-09-28, CET 00:32)
- "Det vil Jeg (bad: Ihukom Din nådepagt med Israel)."

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 12-11-05 20:14

"Jesus-loves-you" skrev
4527 news:1gt_e.69172$Fe7.232799@news000.worldonline.dk

> DADDY-Break:
> (2005-09-28, CET 00:32)
> - "Det vil Jeg (bad: Ihukom Din nådepagt med Israel)."

CNN live from Israel.

DADDY-Break:
(2005-11-12, CET 20:08:18, Jerusalem 21:08:18)
- "Det vil Jeg (bad: Velsign Dit ejendomsfolk Israel)."

Thank You, DAD ...

RETURN-address:
4542 news:hMV_e.69309$Fe7.233466@news000.worldonline.dk

> [ ... The Arrival, A Bride *must* smell good, Ca.4,11 ... ]

With kind regards,
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4876

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 12-11-05 21:10

"Jesus-loves-you" skrev
4876 news:7ardf.160$Cl2.1385@news000.worldonline.dk

[ ... ]

> CNN live from Israel.
>
> DADDY-Break:
> (2005-11-12, CET 20:08:18, Jerusalem 21:08:18)
> - "Det vil Jeg (bad: Velsign Dit ejendomsfolk Israel)."

21:07
- "Jeg vil velsigne Mit ejendomsfolk jøderne ... Jeg står ved Mit Ord."

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4880