Integrationsministers manglende humanitære~
Fra : jørgen

Dato : 20-04-05 12:31

En armensk familie blev udvist trods familiemedlemmers alvorlige sygdomme.
Da sagen kom i pressen lovede ministeriet at se på sagen igen.

Bed en bøn for familien og send en mail til integrationsminister Rikke
Hvilshøj : inm@inm.dk

Skal Danmark være et land der sender meget syge flygtninge ud til en
usikker, dyster, og farlig fremtid. Eller skal Danmark kendes på vor
humanitære moral og opførsel?

mvh
jørgen.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 20-04-05 13:49

"jørgen" skrev

> [...]
> Da sagen kom i pressen lovede ministeriet at se på sagen igen.
>
> Bed en bøn for familien og send en mail til integrationsminister Rikke

E-mail adresse destrueret (af mig).

> ... .dk
>
> Skal Danmark være et land der sender meget syge flygtninge ud til en
> usikker, dyster, og farlig fremtid. Eller skal Danmark kendes på vor
> humanitære moral og opførsel?

Hej Jørgen ... godt at høre fra dig igen ...

Øh ... for en god ordens skyld skal jeg lige anmode *samtlige* debatører om
fremover IKKE direkte at angive en E-mail-adresse; idet computere verden
over scanner sådanne indlæg mhp. at sende SPAM-post.

Skriv eksempelvis inm@inm.dk.fjern

På forhånd tak.

-

Øh ... mht. dit indlæg:

(jeg taler nu ikke blot til dig, Jørgen, men alle)

Politik bør følges op af handling.

Ønsker du flygtninge i Danmark, da må *du* også betale, hvad det koster.

Det er urimeligt ALTID at forlange, at naboen også skal betale regningen,
hvis denne slet ikke vil udøve denne barmhjertighedsgerning.

-

Personlig stiller jeg mig selv nogle spørgsmål desangående:

*Hvorfor* kommer der i det hele taget flygtninge til vores lande ?

Hmm ... der må være nogen som har *forfulgt* dem, lyder svaret.

Hvis man nu krævede disse mennesker til regnskab, så var der jo overhovedet
ingen grund til at flygte, vel ?

Så måske vil pengene - i længden - være bedre invisteret (i det
*forebyggende* arbejde) i form af en dusør på disse kriminelle.

Budskabet:

Frygt ØVRIGHEDEN
(Rom.13,3)

Dansk-Røde-Kors eller Amnesty-International tager sikkert gerne imod et
pengebidrag desangående ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.3986983@news000.worldonline.dk

Fra : jørgen

Dato : 20-04-05 20:02

"Jesus-loves-you" <John15.13@Heaven> skrev i en meddelelse

> Hej Jørgen ... godt at høre fra dig igen ...

Tak.

> [...]
> fremover IKKE direkte at angive en E-mail-adresse; idet computere verden
> over scanner sådanne indlæg mhp. at sende SPAM-post.

Så burde jeg måske have nøjes med at linke til ministeriets hjemmeside hvor
pågældende e-mail adresse er offentliggjort :

http://www.inm.dk/Index/mainstart.asp?o=32&n=0&s=4

> Ønsker du flygtninge i Danmark, da må *du* også betale, hvad det koster.
>
> Det er urimeligt ALTID at forlange, at naboen også skal betale regningen,
> hvis denne slet ikke vil udøve denne barmhjertighedsgerning.

Jeg betaler gerne den skat det kræver at opretholde en rimelig, forsvarlig
og humanitær behandling af de mennesker som søger asyl i Danmark, herunder
de tilfælde som ender (eller bør ende) med humanitær opholdstilladelse.

mvh jørgen.

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 20-04-05 22:28

> [...]
> forsvarlig og humanitær behandling af de mennesker som søger asyl i
> Danmark, herunder de tilfælde som ender (eller bør ende) med

Enig. Vores asylbehandling er gået grasat. Dette bliver ikke den sidste sag
der kommer i pressen. Tjek evt. http://www.mobilisering.dk/

KH Thomas