skriftsted
Fra : Ole Madsen

Dato : 03-04-05 13:16

kan i hjælpe mig med et skriftsted?

jeg kan ikke huske om det er noget med ezekias, men han fik et brev fra
sin fjende hvorefter han bragte det for Guds åsyn i bøn og fremlagde det
for at vide hvad Gud ville sige til det

Ole

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 03-04-05 14:46

Ole Madsen <o-madsen@tele2adsl.dk> mælte sligt:

> [...]
>
>jeg kan ikke huske om det er noget med ezekias, men han fik et brev fra
>sin fjende hvorefter han bragte det for Guds åsyn i bøn og fremlagde det

Du plejer da godt at kunne finde ud af at bruge bibelprogrammer til at
lave søgninger? Hvis man søger på vers, der indeholder "Ezekias" og
"brev*", finder man:

2 Konge 19:14 Da Ezekias havde modtaget Brevet af Sendebudenes Hånd og
læst det, gik han op i Herrens Hus og bredte det ud for
Herrens Åsyn.

/Rasmus
--
"Du kan bli min venn, eg kan bli din, / hvis det viser seg at du passer inn,
For me har regla som du må følga. / Du kan bli min venn og eg kan bli din.

Fra : Ole Madsen

Dato : 03-04-05 17:33

Rasmus Underbjerg Pinnerup wrote:
> [...]
>
> 2 Konge 19:14 Da Ezekias havde modtaget Brevet af Sendebudenes Hånd og
> læst det, gik han op i Herrens Hus og bredte det ud for

ja, så gik det måske lidt for huttigt for mig, tak for hjælpen

Ole