Muslimer beder for paven
Fra : #2066

Dato : 02-04-05 04:09

Jeg hoerte her til aften at fredagsboennen i mange moskeer i Toronto og
Canada som helhed skaenkede en tanke til paven. En af talsmaendene for de
muslimske samfund sagde at de bad for paven som en af de stoerste forsonere
af tidligere fjendskab imellem de stoerste religioner.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 02-04-05 12:12

"#2066" skrev

> [...]
> muslimske samfund sagde at de bad for paven som en af de stoerste
> forsonere af tidligere fjendskab imellem de stoerste religioner.

Ja det ender jo helt familiært det her ... næsten som i et eventyr ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.3986983@news000.worldonline.dk

Fra : Poul Nielsen

Dato : 02-04-05 12:14

"#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
forsonere
> af tidligere fjendskab imellem de stoerste religioner.

..
Jeg tror mange beder for den hellige fader. Men at nogle muslimer beder for
paven, viser at der findes fine og gode mennesker alle steder.

Fra : Knud Larsen

Dato : 06-04-05 16:34

"#2066" <neslein@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> muslimske samfund sagde at de bad for paven som en af de stoerste
> forsonere af tidligere fjendskab imellem de stoerste religioner.

Han får brug for al den forbøn, han kan skrabe sammen, når man ser på
frugten af hans arbjede.
Politisk har han jo arbejdet sammen med ortodokse muslimer, og med
Bush-tros-tropperne imod befolkningskontrol, og imod retten til at bruge
kondom.

Mht samarbejde, så kom han dog ikke igennem med retten til bygning af en
katedral i Saudi Arabien: "Kong Saud Katedralen".