Til Jørgen
Fra : Ole Madsen

Dato : 28-03-05 19:15

godt nok har jeg svaret i dit indlæg Jørgen, men hvis du ikke læser den
mere så er den her igen

"Når man går ind på Guds præmisser, hans måde at se tingene på, så er
det ikke en byrde men frihed"

Gud velsigne dig

Ole

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 29-03-05 00:29

"Ole Madsen" skrev

> [...]
> mere så er den her igen
>

> "Når man går ind på Guds præmisser, hans måde at se tingene på, så er

IKKE-BLOKERBAR-AFBRYDELSE, see file ...
3702 news:fq%1e.107830$Vf.4143244@news000.worldonline.dk

Jørgen er muligvis deprimeret. Åndelig set befinder han sig muligvis i en
ørken (på vej til noget nyt, Matt.4,1-2), og det kan være ret svært - en
hård prøve (distancen mellem *oaserne* er store).

Han har fået nådegaven (TIME-"bandit", Es.42,8-9), see file ...

Name: Kall, Mogens
Date: 29. oktober 2003 CET 15:04 (DK-sommertime 2005)
Subject: Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0681 news:p7Pnb.15557$jf4.917911@news000.worldonline.dk

=== citat start ===

Her har vi et klart eksempel på en begivenhed, der OVERSKRED naturlovene
(NB! - Døde kan jo normalt ikke opstå, Andreas).

[ ... cut, 2005-03-29 ... ]

Dog kan vi alligevel bevise noget:
Der var en Jesus-"nørd", en Hr. Jørgen brothers_bisp@hotmail***fjern
dette***.com, som "hackede" sig ind på Gudsrigets hemmeligheder i kraft af
følgende indlæg indsendt 2001-12-02 på dk.livssyn.kristendom ca. 3-6 timer
forud for den overnaturlige begivenhed. Han skrev følgende:
Emne: dyrets mærke
"Hvad er dyrets mærke som der tales om i Åb 13,16-18 ?

jørgen."

De fleste kristne ved, at dyrets mærke er tallet 666 (Rev 13,18), samt at
det har 2 horn (Rev 13,11), samt at disse 2 horn betyder magtcentre (i kraft
af symbol-udlægningen fra GT's Daniels Bog 7,24).
Herved fås tallet 1332 (666*2). Tæller vi 1332 dage baglæns fremkommer
datoen 1998-04-10. Dette var en Langfredag (GOOD FRIDAY).
Jørgen havde altså delvist "hacket" sig igennem Guds hemmelige
rådslutning. En ægte JESUS-"nørd"!

=== citat slut file 0681 ====

Men han skal lige blive *fortrolig* med denne nådegave; idet den er
GRÆNSEOVERSKRIDENDE og strider imod sund *menneskelig* fornuft ...

DADDY-Break:
(2005-03-29, CET 01:18 danish sommertime, GMT 23:18)
- "Nemlig."

Hej Far! ...

.... (1.Kor.1,25)

Frygt ej døden, Jørgen (ihukom vidnesbyrdet fra 2001-12-02). Hvil i Herren,
rekréer Jørgen (Salme 131,2). Og når tid er inde (når du når frem til
"Jerichö", code Åb.10,7), da brug Åndens sværd (Ef.6,17).

NEXT DADDY.

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.3986983@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 01-04-05 13:23

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

Der er muligvis et ord til dig, Jørgen, fra andagtsteksten til i dag fra
Bibellæser-Ringen www.blr.dk

=== citat start ===

Fredag den 1. april 2005

Job 3,1-26

(Own-break: Job 1 og 2 blev læst de forgående dage)

En mand fuld af klage

Vennerne havde siddet hos Job i syv dage og vist ham deres deltagelse. Det
er godt for Job - så længe de tav. Tavshed er guld. Tale kan være så fuld af
uforstand. Det kom han til at opbleve.

Men før eller siden er det godt at sætte ord på sin smerte. De færreste
af os kan vente syv dage. Det kunne Job - som tidens skik bød. Nu vælter det
til gengæld ud af ham. Den næsten overmenneskelige styrke, han havde udvist
i kapitel 1 og 2, er sluppet op nu. Vennernes lange tavshed har gjort det så
tydeligt for ham, hvor stor hans ulykke er.

Han forbander stadig ikke Gud. Men han forbander sin fødselsdag. Han
længes efter døden. Undrer sig fortvivlet over, at Gud gav ham livet, når
det skulle være på den her måde.

Job er rask på vej ind i den anfægtelseskrise, som er en uundgåelig følge
af, at han ikke kaster Gud ud af sit liv.

- Gud, jeg ved, det er dig, der sender mig ud i det her. Men hvem er du,
Gud, siden du gør det ? Du spærrer mig inde i min pine og nægter mig gravens
hvile, som jeg langt ville foretrække.

Her er en mand, som skriger mod Gud i sjælens fortabthed - så langt fra
den første standhaftigheds "Herren gav, Herren tog, Herrens navn være
lovet".

På den måde banede Job vejen for alle lidende til at skrige deres nød til
Gud.

Nøgleord: ...

=== citat slut ====

Ihukom ...

"I har hørt om Jobs udholdenhed og set,
hvordan Herren lod det ende;
thi Herren er nåderig og barmhjertig."
(Jak.5,11)

[ ... ]
> Frygt ej døden, Jørgen (ihukom vidnesbyrdet fra 2001-12-02).
> Hvil i Herren, rekréer Jørgen (Salme 131,2).
> Og når tid er inde (når du når frem til "Jerichö", code Åb.10,7), da brug
> Åndens sværd (Ef.6,17).

Jeg tror, Jørgen, at - når du har gennemført denne prøve - og er blevet
*special-uddannet* "in the Army-of-God"; da vil du kunne bruges - af Ham -
som en úpartisk og úafhængig indsatsstyrke; klar til specialoperationer (der
overgår menneskelig forstand). Så fat mod, min ven ...

File-number: 3742

Fra : Ole Madsen

Dato : 29-03-05 02:25

Ole Madsen wrote:
> [...]
> mere så er den her igen
>

> "Når man går ind på Guds præmisser, hans måde at se tingene på, så er

jeg fandet denne link hos Jesusnet, den hedder lokal kontakt og kan ske
enten via email, telefon, eller besøg

http://jesusnet.dk/kontakt/uforpligtende.php

tænk hvis alle kirker havde sådan et netværk?

Ole

Fra : Harald Mossige

Dato : 29-03-05 05:47

"Ole Madsen" <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote in message
> godt nok har jeg svaret i dit indlæg Jørgen, men hvis du ikke læser den
> mere så er den her igen
>

> "Når man går ind på Guds præmisser, hans måde at se tingene på, så er
> det ikke en byrde men frihed"

Ole.
Du er et halvt tusen år for sent ute. Det er rett, i den tiden du lever i
har alle sykdommer en av to kilder, gud eller satan.

Vis det var satan som var årsaken, så måtte kroppen plages så grundig at
satan rømte kroppen. Vis det derimot var gud som var årsaken, så måtte man
gjøre bot ved selvpining for å vise anger. Det var legalt å hjelpe til med
slik selvpining, og menneskene var hjelpsomme.

Behandlingen var (tilsynelatende) meget effektiv, man måtte være svært syk
for å be om behandling. Forståelig nok.

Ole.
Har du ikke skjønt noen ting om hva kristen nestekjærligher innebærer. Jeg
er hjerteglad for å ikke ha hatt deg som nabo den gang familien var svært
belastet med sykdom.

Der finnes fremdelis mennesker som sender bibler til Afrika for å avhjelpe
sultkatastrofer, er du virkelig en av dem?

HM