Andreas Falck (Falsk?) troller igen
Fra : Britt Malka

Dato : 28-03-05 17:09

Goddag

Jeg fandt det påfaldende, så meget Christian eller CC skrev som
Andreas Falsk. Ikke videre intelligente indlæg, men fulde af had,
sprudlende af arrigskab, forsvarende Jehovas Vidner ... og bedst af
alt -- Andreas havde ikke selv skrevet under eget navn. Kunne det være
mere tydeligt?

Næsten ikke, men det blev det alligevel, da CC i sin sprudlen kom til
at lave to stavefejl, som kun to "personer" tidligere har lavet. Vi
tager lige ABC for begyndere:

A: Andreas Falck -- skriver Cyrill og Brit -- Altså Cyril med et "l"
fo rmeget og Britt med et "t" for lidt. Men selvfølgelig, det kan være
svært at holde styr på så vanskelige og lange ord, og hvordan de
staves

B: Bibi -- som pludselig dukkede op i gruppen i en periode, hvor
Andreas Falck var på Bornholm. Andreas Falsk var frådende arrig over,
at nogen påstod, at Bibi og han var den samme. "Bibi" -- og en anden
B-kvinde -- stavede også Cyril med to l'er og Britt med et t.

Og så nu:

C: CC (Christian) -- som i sit indlæg til Henrik staver Cyril med to
l'er og Britt med et t.

Lær din ABC her: http://www.kortlink.com/abc
News:4248261c$0$180$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

Men stadig kunne vi jo ikke være helt sikre, vel? At tre fjolser ikke
kan finde ud af at stave er jo ikke noget bevis på, at der er tale om
en tre-enighed.

Så vi kigger lidt på CC's afsenderadresse, som er (stadig ifølge
News:4248261c$0$180$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk):
bse32568@vip.cybercity.dk -- og hvad åbenbarer en søgning på google
så?

www.kortlink.com/afalsk

Hovsa

Men lad os se lidt mere på headeren hos CC.

Samme version af Outlook Express som AF.
Samme MIME version som AF.
Samme Posting host.
Samme newsserver.

Her kommer CC's header:

og AF's header:

CC havde ellers oprindeligt brugt Thunderbird og serveren Sunsite, men
det kan jo glippe, når man bliver ivrig.

Nogle mennesker bliver åbenbart aldrig trætte af at opføre sig
idiotisk

--
Britt Malka
Tilmeld dig Tips&Tricks og få en gratis e-bog: Kan alle se din hjemmeside?

Fra : Cyril Malka

Dato : 28-03-05 17:15

en Mon, 28 Mar 2005 18:08:44 +0200
skrev Britt Malka <news@foxladi.com> :

> Nogle mennesker bliver åbenbart aldrig trætte af at opføre sig
> idiotisk

Næh...

Det pudsige er, at jeg syntes ikke CCs udgydelse var besvaretiden og
læsetiden værd...

Så det, at Falsk ikke er læseværdig er ikke afhængigt af navnet i
headeren, men afgjort af det pladder, han fyrer af...

Han bedømmer det, jeg skriver ud fra navnet, der står i headeren (og så
er det lige meget, hvad jeg skriver)... Vi gør det omvendt: hans niveau
bedømmes ud fra det, han skriver, uanset hvad for en fake-navn, han
troller under...

Det er på frugten, man genkender træet...

Kristendommen er tydeligvis ikke noget, der vækker det bedste i folk

--
Venligst,

Cyril

Det nye Testamente - Fortæller man alt? - http://www.nytestamente.org

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-03-05 17:19

"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i en meddelelse

> Kristendommen er tydeligvis ikke noget, der vækker det bedste i folk

Du er øretæveindbydende som få. Jeg tror, du trænger til en god, gammeldags
endefuld. Min eneste frygt er, at du vil nyde den i fulde drag. Det er det
indtryk, man får, når man ser dit valg af ko(ne).

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 03/27/05)

Fra : kjaer

Dato : 28-03-05 18:28

> [...]
> endefuld. Min eneste frygt er, at du vil nyde den i fulde drag. Det er det
> indtryk, man får, når man ser dit valg af ko(ne).

Her burde konen jo gentage cyrils ord: Kristendommen er tydeligvis ikke
noget, der vækker det bedste i folk

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 28-03-05 17:40

kjaer wrote:

> Her burde konen jo gentage cyrils ord: Kristendommen er tydeligvis
> ikke noget, der vækker det bedste i folk

Du har ret. Kristendommen vækker somme tider ikke lige det bedste i Jens
Bruun

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-03-05 18:15

"Kevin Edelvang" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> Du har ret. Kristendommen vækker somme tider ikke lige det bedste i
> Jens Bruun

Næh. Til gengæld er du sgu' en af de få, der kan få mig til at revurdere mit
syn på kristendom og især på kristne som sådan.

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 28-03-05 18:51

Jens Bruun wrote:

> Næh. Til gengæld er du sgu' en af de få, der kan få mig til at
> revurdere mit syn på kristendom og især på kristne som sådan.

Bah, det siger du bare fordi vi begge er madnørder

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-03-05 19:05

> Bah, det siger du bare fordi vi begge er madnørder

Nja. Det giver selvfølgelig et ikke uvæsentligt forspring på skalaen.
Desuden er du _romersk_ madnørd, hvilket slet, slet ikke stiller dig
dårligere

Nej, helt alvorligt; jeg har respekt for din tro og din måde at formidle den
på. Mange i nærværende gruppe kunne lære meget af dig. Du virker til at være
i balance med dig selv og din tro. Der er et par stykker flere i gruppen med
samme pondus, men de er godt nok få

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 28-03-05 19:38

Jens Bruun skrev Mandag den 28. marts 2005 20:05 i beskeden
<4248475a$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:

> [...]
> at være i balance med dig selv og din tro. Der er et par stykker flere i
> gruppen med samme pondus, men de er godt nok få

Vi ved jo så til gengæld du er for genert til at nævne de par stykker flere.

Helt ok. Vi ved det godt selv...

Henrik, Dianalund
"Herren lader ikke den retfærdige sulte,
men uretfærdiges krav afviser han" (Ordsp. 10:3).

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-03-05 20:08

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:42484e94$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Vi ved jo så til gengæld du er for genert til at nævne de par stykker
> flere.

Jeg er ikke for genert til at nævne, du _ikke_ er én af dem.

> Helt ok. Vi ved det godt selv...

Du og dine fladlus ved nada, hvilket du igen og igen demonstrerer. Kan du
finde stavefejl i dette indlæg, eller skal jeg skrive "grubben", før du har
noget at tage fat på?

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 28-03-05 23:41

Jens Bruun wrote:

> Nja. Det giver selvfølgelig et ikke uvæsentligt forspring på skalaen.
> Desuden er du _romersk_ madnørd, hvilket slet, slet ikke stiller dig
> dårligere

Hvorfor tror du, jeg er blevet romersk-katolsk

> Nej, helt alvorligt; jeg har respekt for din tro og din måde at
> formidle den på. Mange i nærværende gruppe kunne lære meget af dig.

Tak for rosen.

> Du virker til at være i balance med dig selv og din tro. Der er et
> par stykker flere i gruppen med samme pondus, men de er godt nok få

Tja, måske er det bare de andre, der høres mest - fordi de råber højest og
er mest aktive. Du selv er jo ofte meget "ubalanceret" i din, well lad os
sige "skarpe kritik" af f.eks. Malkaerne. Det virker personligt på et meget
voldsomt plan. Er der en særlig baggrund, jeg måske ikke kender? Jeg håber i
hvert fald ikke, du taler sådan til folk i det virkelig liv, for så ved jeg
da ikke, om jeg tør tage med dig på sildefiskeri

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-03-05 06:01

> Du selv er jo ofte meget "ubalanceret" i
> din, well lad os sige "skarpe kritik" af f.eks. Malkaerne. Det virker
> personligt på et meget voldsomt plan. Er der en særlig baggrund, jeg
> måske ikke kender?

Tja, som udnævnt Den Personificerede Ondskab(tm) har jeg jo noget at leve op
til. Desuden læser de ikke mine indlæg, så dem generer jeg ikke.

> Jeg håber i hvert fald ikke, du taler sådan til
> folk i det virkelig liv,

Det hænder, men som udgangspunkt er jeg nu meget fredelig. Det er typisk på
en fodboldbane, jeg lader temperamentet få afløb.

> for så ved jeg da ikke, om jeg tør tage med
> dig på sildefiskeri

Så, nu ikke så pylret. Der er jo redningsveste ombord

Fra : Poul Nielsen

Dato : 28-03-05 17:15

"Britt Malka" <news@foxladi.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sprudlende af arrigskab, forsvarende Jehovas Vidner ... og bedst af
> alt -- Andreas havde ikke selv skrevet under eget navn. Kunne det være

Jamen så put ham i filteret, er det ikke det i altid praler med. I tåler jo
ikke modsigelser, meget demokratisk.

Fra : Cyril Malka

Dato : 28-03-05 17:49

Den Mon, 28 Mar 2005 14:27:33 -0300
skrev "kjaer" <villykn@greennet.gl> :

> Her burde konen jo gentage cyrils ord: Kristendommen er tydeligvis
> ikke noget, der vækker det bedste i folk

Hehe

BTW, du har vist kludder i dit computerur... Jeg kunne ikke forstå hvem
Kevin svarede til før jeg checkede længere ned i tråden

Er du på Grønlandsk tid?

(Snakkes ved i aften? )

Fra : Cyril Malka

Dato : 28-03-05 17:50

Den Mon, 28 Mar 2005 18:40:06 +0200
skrev "Kevin Edelvang" <virker@ikke.invalid> :

> Du har ret. Kristendommen vækker somme tider ikke lige det bedste i
> Jens Bruun

Og mange andre...

Lige så vel som du ikke viger dig for at komme med sidestik, for
bagefter nægte at du gør det, og når det bevises, <fløjt-fløjt> så
forsvinder du fra snakken...

Det er ikke meget bedre.

Fra : N/A

Dato : 30-03-05 17:17

Fra : N/A

Dato : 30-03-05 17:17

Fra : N/A

Dato : 30-03-05 17:17

Fra : N/A

Dato : 30-03-05 17:17

Fra : N/A

Dato : 30-03-05 17:17

Fra : N/A

Dato : 30-03-05 17:17

Fra : Stefan Holm

Dato : 30-03-05 17:17

"Kevin Edelvang" <virker@ikke.invalid> writes:

> Men ifølge Cyril er jeg jo en værre mudderkaster,

Enhver er jo mudderkaster for vor Cyril.

--
Stefan Holm
"The universe sticks its hand up my butt.

Fra : CC

Dato : 28-03-05 19:26

I news:g1ag41941kp3ph9podu0i0aldllmjgl9j3@4ax.com skrev
Britt Malka følgende:

[ ... ]
> Men lad os se lidt mere på headeren hos CC.
>
> Samme version af Outlook Express som AF.
> Samme MIME version som AF.
> Samme newsserver.

Ja, det er der faktisk rigtig mange tusinder af newsgroupbrugere der har, -
så det er der ikke noget som helst bemærkelsesværdigt i overhovedet.

> Her kommer CC's header:

> og AF's header:

Du glemte lige denne header:

Bemærk at NNTP-Posting-Host er en helt anden for Christian end for mig - men
den slags fakta plejer du jo ikke rigtig at tage dig af.

> CC havde ellers oprindeligt brugt Thunderbird og serveren Sunsite, men
> det kan jo glippe, når man bliver ivrig.

Og hvad er så beviset for at CC (som er mig) oprindeligt brugte Thunderbird
og serveren Sunsite?

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-03-05 20:10

"CC" <bse32568@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er der faktisk rigtig mange tusinder af newsgroupbrugere der
> har, - så det er der ikke noget som helst bemærkelsesværdigt i
> overhovedet.

Åh gud, skal vi nu igennem det gedemarked igen med Andreas Falck og hans
aliaser?

> Og hvad er så beviset for at CC (som er mig) oprindeligt brugte
> Thunderbird og serveren Sunsite?

Hold nu kaje, Andreas Falck. Det er kun i din fantasi, du kan skjule din
identitet. Selv Makøerne er i stand til at se, det er dig.

Fra : CC

Dato : 28-03-05 21:27

I news:424856a8$0$78280$157c6196@dreader1.cybercity.dk skrev
Jens Bruun følgende:

> Hold nu kaje, Andreas Falck. Det er kun i din fantasi, du kan skjule din
> identitet. Selv Makøerne er i stand til at se, det er dig.

Ja ja, jeg lægger da heller ikke skjul på at CC er mig

Men hverken du eller malkekoen kan dokumentere de andre påstande!

Fra : Harald Mossige

Dato : 28-03-05 22:38

"CC" <bse32568@vip.cybercity.dk> wrote in message
> I news:424856a8$0$78280$157c6196@dreader1.cybercity.dk skrev
> Jens Bruun følgende:

> Ja ja, jeg lægger da heller ikke skjul på at CC er mig
>
> Men hverken du eller malkekoen kan dokumentere de andre påstande!

Det argumentet har vi hørt før, - for et kirkeår siden?

Fra : CC

Dato : 28-03-05 22:45

I news:42486b12@news.wineasy.se skrev
Harald Mossige følgende:

[ ... ]

> Det argumentet har vi hørt før, - for et kirkeår siden?

Og det er stadig ikke blevet tilbagevist på nogen som helst måde.

Fra : Harald Mossige

Dato : 29-03-05 00:29

> I news:42486b12@news.wineasy.se skrev
> Harald Mossige følgende:
>
> [ ... ]

> Og det er stadig ikke blevet tilbagevist på nogen som helst måde.

Og du gikk i den oppsatte fellen

HM

Fra : CC

Dato : 29-03-05 06:53

I news:4248853a@news.wineasy.se skrev
Harald Mossige følgende:

> Og du gikk i den oppsatte fellen

Nej, jeg gik ikke i nogen fælde! Jeg har jo tydeligt skrevet hvem jeg er, og
hvad mit navn er. Så hvor ser du nogen fælde?

Fra : Harald Mossige

Dato : 29-03-05 08:08

> [...]
og
> hvad mit navn er. Så hvor ser du nogen fælde?

Fellen var så intelegent oppsatt at du ikke skulle oppdage den, derfor kan
jeg bruke den en gang til :-}

HM

Fra : Andreas Falck

Dato : 29-03-05 11:30

I news:4248f0ac$1@news.wineasy.se skrev
Harald Mossige følgende:

[ ... ]
> Fellen var så intelegent oppsatt at du ikke skulle oppdage den, derfor kan
> jeg bruke den en gang til :-}

hi hi, af en nordmand at være er du nu ind imellem ganske sjov og morsom at
læse

http://bibeltro.dk/ - *Om Bibelen og bibeloversættelser*
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - http://ravsted.net/

Fra : Britt Malka

Dato : 29-03-05 12:32

On 29 Mar 2005 08:07:40 +0100, "Harald Mossige"
<haraldmnospam@hkabel.no> wrote:

>Fellen var så intelegent oppsatt at du ikke skulle oppdage den, derfor kan
>jeg bruke den en gang til :-}

Du kan sandsynligvis endda bruge den mere end én gang mere

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 28-03-05 23:57

"CC" <bse32568@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>I news:424856a8$0$78280$157c6196@dreader1.cybercity.dk skrev
> Jens Bruun følgende:

> Ja ja, jeg lægger da heller ikke skjul på at CC er mig

Det kan godt være, at jeg er dum, men jeg kan ikke
finde ud af, hvad du mener?
Er CC den samme som Andreas Falck?
Eller Er CC den samme som CC?

Mvh.Bodil.

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 28-03-05 23:59

Bodil Grove Christensen wrote:

> Det kan godt være, at jeg er dum, men jeg kan ikke
> finde ud af, hvad du mener?

Du er ikke dum.

> Er CC den samme som Andreas Falck?
> Eller Er CC den samme som CC?

CC er den samme som Andreas Falck og de andre alias'er af begge køn, han
gennem tiderne har skrevet under.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 29-03-05 21:08

> Du er ikke dum.

> CC er den samme som Andreas Falck og de andre alias'er af begge køn, han
> gennem tiderne har skrevet under.

Dette er et spørgsmål til Andreas:
Hvorfor bruger du flere alias'er? Og hvilke bruger du?
Jeg kan sagtens godtage din begrundelse med CC,
men hvorfor underskriver du ikke dine indlæg med
dit navn, altså i selve indlægget og ikke nødvendigvis
i headeren?

Mvh.Bodil.

Fra : Andreas Falck

Dato : 30-03-05 08:09

Bodil Grove Christensen skrev i
4249b5a4$0$73698$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

[ ... ]

> [...]
> men hvorfor underskriver du ikke dine indlæg med
> dit navn, altså i selve indlægget og ikke nødvendigvis

Som sagt så har jeg fået installeret ny PC, oghavde endnu ikke fået overført
alle mine opsætninger til den nye, herunder den automatiske signatur m.m.
Men alt skulle være på plads nu, med rigtig signatur, og med rigtig navn i
afsenderfeltet og det hele.

Fra : CC

Dato : 29-03-05 06:56

I news:42488bda$0$73748$edfadb0f@dread14.news.tele.dk skrev
Bodil Grove Christensen følgende:

> Det kan godt være, at jeg er dum, men jeg kan ikke
> finde ud af, hvad du mener?
> Er CC den samme som Andreas Falck?
> Eller Er CC den samme som CC?

Ja, mit navn er Andreas Falck, og jeg har lige fået installeret ny PC,
brugte min CyberCity-konto (CC) til nogle tests, glemte at få sat min
sædvanlige konto op, - og så gik fru Brit Malko i selvsving som så ofte før.

Fra : N/A

Dato : 29-03-05 21:20

Fra : Britt Malka

Dato : 29-03-05 21:20

On Tue, 29 Mar 2005 22:06:39 +0200, "Bodil Grove Christensen"
<grovebgc@FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote:

>Jamen, det er jo også snart tiden at få køerne
>sat på græs.

Min næsegrus beundring for din humoristiske sans overgås næsten kun af
min værdsættelse af Andreas Falcks ærlighed og næstekærlige sindelag.

Fra : Christian

Dato : 31-03-05 15:07

CC den 29-03-2005 07:56:
> [...]
> brugte min CyberCity-konto (CC) til nogle tests, glemte at få sat min
> sædvanlige konto op, - og så gik fru Brit Malko i selvsving som så ofte

Og jeg er nu bare endnu en Christian på usenet og har ikke noget med
Andreas Falck, CC eller andre at gøre, udover at jeg besøger gruppen en
gang imellem.
Det kan jeg jo ikke bevise bortset fra at CC (var det vist?) postede mit
ip og NNTP host.

Fra : Andreas Falck

Dato : 31-03-05 17:20

Christian skrev i 424c0371$0$43986$14726298@news.sunsite.dk

[ ... ]
> [...]
> en gang imellem.
> Det kan jeg jo ikke bevise bortset fra at CC (var det vist?) postede

Den slags ser kvajpanderne i gruppen helt bort fra, når blot de får en
chance for at kunne køre hetz på en eller anden!

--
Med venlig hilsen CC / Andreas Falck - ICQ 108 480 093

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-03-05 17:51

"Andreas Falck" <bse32568@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse

> Den slags ser kvajpanderne i gruppen helt bort fra, når blot de får en
> chance for at kunne køre hetz på en eller anden!

Ikke et øje er efterladt tørt. Tak for sangen fra de varme lande, Christian
og Andreas.

Fra : Andreas Falck

Dato : 31-03-05 18:10

Jens Bruun skrev i 424c2a5c$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk

> Tak
[ ... ]

Dejligt at konstatere hvor positivt din holdning med tiden er blevet

Fra : Soeren

Dato : 28-03-05 21:12

Britt Malka wrote:
> Goddag
>
> Men stadig kunne vi jo ikke være helt sikre, vel? At tre fjolser ikke
> kan finde ud af at stave er jo ikke noget bevis på, at der er tale om
> en tre-enighed.

Det er virkelig morsom læsning, bliv ændelig ved Bridt N
Først var hun mædlem ar dæn daske fokekærke, så blev brittt kartokil, saa
jøde, hvad bliver det naste, Gal?

Soeren

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : CC

Dato : 28-03-05 21:28

I news:4248649b$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk skrev
Soeren følgende:

> Det er virkelig morsom læsning, bliv ændelig ved Bridt N
> Først var hun mædlem ar dæn daske fokekærke, så blev brittt kartokil, saa
> jøde, hvad bliver det naste, Gal?

Gal som det næste? Det er da ikke det næste, det er hun jo allerede!