[JEHOVAS VIDNER] Slagterens vanvid
Fra : Cyril Malka

Dato : 28-03-05 11:18

(28/03-2005) - Michel Perroy, slagter i Salleboeuf (Frankrig), blev
onsdag den 23. marts 2005 dømt i landsretten i Bordeaux. I et anfald af
vanvid, i juni 2003, løb han i byen og stak syv af byens beboere ned,
imens han råbte "Det er verdens ende, det har Jehovas Vidner fortalt
mig"...
Læs resten her: http://www.kortlink.com/slagter

--
Venligst,

Cyril

Det nye Testamente - Fortæller man alt? - http://www.nytestamente.org

Fra : Christian

Dato : 28-03-05 11:56

Cyril Malka den 28-03-2005 12:18:
> [...]
> vanvid, i juni 2003, løb han i byen og stak syv af byens beboere ned,
> imens han råbte "Det er verdens ende, det har Jehovas Vidner fortalt

Stop dog din bevidstløse tilsvining af andre trosretninger.
Var det katolik eller jøde du sidst konverterede til ?
Hvis det er sidstnævnte, burde du ha' tilstrækkelig med
historiebevidsthed til at ane en sammenhæng..

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 28-03-05 12:54

Christian skrev Mandag den 28. marts 2005 12:56 i beskeden
<4247e234$0$242$14726298@news.sunsite.dk> i gruppen dk.livssyn.kristendom:

> [...]
> Hvis det er sidstnævnte, burde du ha' tilstrækkelig med
> historiebevidsthed til at ane en sammenhæng..

Besvarer du også nyhedsbreve med denne tone?

Glæd dig dog over at nyheder bliver sendt og er lige til at klikke på for
kildehenvisning -- eller spring videre.

"Utak er verdens løn"...

Henrik, Dianalund
"Herren lader ikke den retfærdige sulte,
men uretfærdiges krav afviser han" (Ordsp. 10:3).

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-03-05 13:19

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4247efd1$0$174$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> "Utak er verdens løn"...

Og du er en sleskende hofnar med en fækaliebrun tunge...

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 03/27/05)

Fra : CC

Dato : 28-03-05 13:23

I news:4247efd1$0$174$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk skrev
Henrik Vestergaard følgende:

[ ... ]

[ ... ]
> Glæd dig dog over at nyheder bliver sendt og er lige til at klikke på for
> kildehenvisning -- eller spring videre.

Hvornår er det blevet god tone at køre den slags hetz mod anderledes
troende.

Cyril, Britt og dig farer jo i flindt over langt mindre når det er jøder der
får en negativ omtale.

Hvorfor får I ikke bare oprettet en gruppe med navnet
dk.livssyn.tilsvining-af-kristne

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 28-03-05 13:42

CC skrev Mandag den 28. marts 2005 14:22 i beskeden
<4247f739$0$183$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:

> [...]
>
> [ ... ]
>
> [ ... ]
>
> Hvornår er det blevet god tone at køre den slags hetz mod anderledes

Du har åbenbart ikke forstået meget af nyheden. For at tage jeres eget
udgangspunkt: hvor "kristent" er det at stikke folk ned under påskud af at
det skulle være endetiden?

Desuden: Hvor civiliseret er det at folk påduttes et verdensbillede, der gør
at de bagefter går ud og tager sagen i egen hånd??

Prøv nu -- bare for en enkelt gangs skyld -- at behandle sagen ud fra de
betragtninger. Der foregår nogle meget destruktive ting i mange sekter,
ting som "almindelige" troende ville [eller *burde*] tage skarp afstand
fra. Tænk over det, før du kører videre i samme spor.

> Cyril, Britt og dig farer jo i flindt over langt mindre når det er jøder
> der får en negativ omtale.

Nej, det er man efterhånden vant til - men er det tilladt at påpege en
udvikling? Også før støvletrampet evt. gentager sig?

> Hvorfor får I ikke bare oprettet en gruppe med navnet
> dk.livssyn.tilsvining-af-kristne

Nyheden var ikke en tilsvining af kristne, men - ganske korrekt - en
pointering af hvad der foregår i kristendommens navn...

Din egen manglende afstandtagen må jo betyde at du støtter den
"undervisning" der foregår i den nævnte gruppe....

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-03-05 15:15

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4247fb19$0$165$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Du har åbenbart ikke forstået meget af nyheden. For at tage jeres eget
> udgangspunkt: hvor "kristent" er det at stikke folk ned under påskud
> af at det skulle være endetiden?

"Jeres"? Hvad så, Henrik bruntunge? Er du ikke længere kristen? Hvad er du
så? Semijøde med ambition om at blive en rigtig jødesmovs? Hvis det er dine
ambitioner, kan jeg forsikre dig om, at dine chancer for at blive jøde er
lige så store som malkoens; dvs. lig nul. Du kan jo så tænke lidt over,
hvorfor jeg kan være så sikker i min sag...

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 28-03-05 17:56

Jens Bruun skrev Mandag den 28. marts 2005 16:14 i beskeden
<42481169$0$78283$157c6196@dreader1.cybercity.dk> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:
> [...]
> jøde er lige så store som malkoens; dvs. lig nul. Du kan jo så tænke lidt
> over, hvorfor jeg kan være så sikker i min sag...

Jeg behøver såmænd ikke tænker over hvorfor du *mener* at være sikker i din
sag. Det eneste jeg er 100% sikker på er, at det bestemt ikke er dig der
bliver dommer med hensyn til hvem der kan og hvem der ikke kan godkendes i
forhold til en konvertering.

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-03-05 18:18

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4248369e$0$177$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> [...]
> er dig der bliver dommer med hensyn til hvem der kan og hvem der ikke
> kan godkendes i forhold til en konvertering.

Jeg bemærker, du behændigt undlader at svare på mine andre spørgsmål, Henrik
bruntunge.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 28-03-05 18:37

Jens Bruun skrev Mandag den 28. marts 2005 19:17 i beskeden
<42483c38$0$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:

> [...]
> meddelelse news:4248369e$0$177$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Jeg bemærker, du behændigt undlader at svare på mine andre spørgsmål,

Tak for komplimenten. Vi er ikke alle som elefanter i en glasbutik...

Fra : CC

Dato : 28-03-05 16:43

I news:4247fb19$0$165$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk skrev
Henrik Vestergaard følgende:

[ ... ]
> Nej, det er man efterhånden vant til - men er det tilladt at påpege en
> udvikling? Også før støvletrampet evt. gentager sig?

Så du mener at Jehovas Vidner oplærer deres medlemmer og proselytter til at
gå ud og stikke folk ned med knive?

Er du blevet syg, eller er du blot blevet smittet af Cyrils had til alt hvad
der er kristent?

> Nyheden var ikke en tilsvining af kristne, men - ganske korrekt - en
> pointering af hvad der foregår i kristendommens navn...

Men når det påpeges hvordan jøder torturerer og holder mennesker fængslet i
adskillige år uden retssag, så er det antisemitisme og nazistisk adfærd når
noget sådant påpeges?

> Din egen manglende afstandtagen må jo betyde at du støtter den
> "undervisning" der foregår i den nævnte gruppe....

Hvilken "undervisning" hentyder du til at der skulle foregå? At Jehovas
Vidner oplærer deres medlemmer til at gå ud at slå folk ihjel med knive? Mon
ikke der er en eller anden slags medicin du har glemt at tage.

Ved at gennemse denne gruppe, er det let at se at Cyril ikke har andet
formål med sin færden i denne gruppe end at tilsvine og håne kristendommen
og kristne, - en adfærd du på intet tidspunkt har taget afstand fra. Så din
manglende afstandtagen fra Cyrils konstante nedgørelse, tilsvining og
forhånelse af kristendommen må jo så betyde at du er helt enig i at en sådan
adfærd er god og fin jødisk adfærd.

Og så har jeg i øvrigt aldrig givet udtryk for at jeg ikke tager afstand fra
sådanne handlinger som denne franskmand har foretaget. Men jeg tager lige så
meget afstand fra din og Malkas uhyrlige hetz mod kristne og kristendommen.

Hvorfor får I ikke bare oprettet en dk.livssyn.tilsvining-af-kristne - der
ville du jo føle dig særdeles godt hjemme i selskab med semikonvertitterne
Cyrill og Brit

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 28-03-05 18:13

CC skrev Mandag den 28. marts 2005 17:43 i beskeden
<4248261c$0$180$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:
> [...]
> i adskillige år uden retssag, så er det antisemitisme og nazistisk adfærd

Nej, der tager du så absolut fejl IGEN.

Der findes to kriterier:

- Politisk kritik af evt. tilbageholdelser kan følges af kildehenvisning, og
behøver ikke i sig selv være hverken antisemitisk eller nazistisk [dine
ordvalg]. Tværtimod. Saglig kritik kan sagtens tage udgangspunkt i evt.
uretfærdigheder der måtte ske -- og på det område er der nok ingen nationer
der kunne sige sig fri for at have x.xxx sager i løbet af et år, hvoraf
nogle enkelte kan danne grundlag for kritik.
Kun dem med yderligtgående tendenser ville melde sig HELT ud af samfundet...

- Religiøs kritik. Her igen er der også jøder der forholder sig kritisk til
nogle af de nationale politiske beslutninger. Det må være op til folk selv,
at vurdere hvornår de finder grundlag for evt. kritik.

Men fælles for de to kriterier er altså en forståelse af forskellen imellem
den politiske og den religiøse dimension. Det nytter ikke noget at koge
begge dele sammen fordi det tjener evt. egne mål. You see?

> Hvilken "undervisning" hentyder du til at der skulle foregå? At Jehovas
> Vidner oplærer deres medlemmer til at gå ud at slå folk ihjel med knive?
> Mon ikke der er en eller anden slags medicin du har glemt at tage.

Nu VILLE du nok have bemærket at det er et fællestræk, der er at finde i
mange apokalyptiske bevægelser, og burde det mane til eftertanke i de
grupper der lærer disse ting til deres medlemmer at bibringe en forståelse
for at de ikke selv behøver at gøre de endetidsbegivenheder de læser om til
selvopfyldende profetier. Dem om det. Journalister behøver ej heller
moralisere - de fortæller hvad der ER sket. Så må det være op til folk selv
at vurdere hvad de stoler på, eller ikke stoler på.

Men sig ikke bagefter folk ikke er blevet advaret!

> [...]
> fra sådanne handlinger som denne franskmand har foretaget. Men jeg tager
> lige så meget afstand fra din og Malkas uhyrlige hetz mod kristne og

Tag du bare afstand. Din sammenkædning af sekterisme er lige så
interessant...

> Hvorfor får I ikke bare oprettet en dk.livssyn.tilsvining-af-kristne - der
> ville du jo føle dig særdeles godt hjemme i selskab med semikonvertitterne
> Cyrill og Brit

Måske grundlag for en OTD? Tak.

Fra : CC

Dato : 28-03-05 19:36

I news:42483a7d$0$168$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk skrev
Henrik Vestergaard følgende:

[ ... ]
> Tag du bare afstand. Din sammenkædning af sekterisme er lige så
> interessant...

Din støtte til malkaernes hadehetz mod kristne og kristendom er endnu mere
bemærkelsesværdig!

Noget tyder på at det er et særligt jødisk træk at være manipulerende samt
usaglig, useriøs og hadefuld mod kristne og kristendom, hvis det skal
bedømmes ud fra jøders, semijøders og semijødekonvertitters opførsel i denne
gruppe.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 28-03-05 19:42

CC skrev Mandag den 28. marts 2005 20:36 i beskeden
<42484eae$2$183$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:

> [...]
> usaglig, useriøs og hadefuld mod kristne og kristendom, hvis det skal
> bedømmes ud fra jøders, semijøders og semijødekonvertitters opførsel i

Jeg forstår så ganske vel du ikke ved stå ved dine udtalelser med
navn...

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-03-05 20:12

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:42484f72$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Jeg forstår så ganske vel du ikke ved stå ved dine udtalelser med
> navn...

Det gør jeg ikke. Og nu jeg har fat i dig: Kunne du ikke overtales til at
stoppe dine evindelige smilies op, hvor solen aldrig skinner? Du ved, der
hvor du tit har din tunge.

Fra : CC

Dato : 28-03-05 21:24

I news:42484f72$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk skrev
Henrik Vestergaard følgende:

[ ... ]
> Jeg forstår så ganske vel du ikke ved stå ved dine udtalelser med
> navn...

Skulle du ikke se at få dig et danskkursus så du kan aflægge dig din
malkanske dialekt

Fra : Soeren

Dato : 28-03-05 21:06

Henrik Vestergaard wrote:
> [...]

> Desuden: Hvor civiliseret er det at folk påduttes et verdensbillede,
> der gør at de bagefter går ud og tager sagen i egen hånd??

Jamen HV, det foregår jo i alle sekter og religioner, og ikke mindst inden
for jødedommen.

> Nej, det er man efterhånden vant til - men er det tilladt at påpege en
> udvikling? Også før støvletrampet evt. gentager sig?

Pas på du ikke ender som Cyril Malka, eller meld dig ind i Jehovas vidner,
de har et blad der hedder Vågn Op, det må være noget for dig HV

Soeren

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Poul Nielsen

Dato : 28-03-05 13:31

> [...]
>
> Besvarer du også nyhedsbreve med denne tone?
>
> Glæd dig dog over at nyheder bliver sendt og er lige til at klikke på for

Ja ikke mindst røvslikkeri er et utaknennemligt erhverv Henrik. Jeg syntes
iøvrigt at dit medløberi er mere end almindeligt ulækkert.

Fra : Vidal

Dato : 28-03-05 16:59

Henrik Vestergaard wrote:

> kildehenvisning

Kildehenvisning?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Cyril Malka

Dato : 28-03-05 17:57

Den Mon, 28 Mar 2005 18:56:03 +0200
skrev Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@hotmail.com> :

> Jeg behøver såmænd ikke tænker over hvorfor du *mener* at være sikker
> i din sag.

En psykopat er altid sikker i sin sag

> Det eneste jeg er 100% sikker på er, at det bestemt ikke er
> dig der bliver dommer med hensyn til hvem der kan og hvem der ikke kan
> godkendes i forhold til en konvertering

Nope, det er Beth Din (altså domstolen). Man skal have en vis grad
visdom for at være med

Og så skal man til eksamen, som skal bestås

Fra : #2066

Dato : 29-03-05 00:36

"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> wrote in message
> [...]
> vanvid, i juni 2003, løb han i byen og stak syv af byens beboere ned,
> imens han råbte "Det er verdens ende, det har Jehovas Vidner fortalt

Stak kun syv ned? Han maa nok traene en helt del mere for at kunne
kvalificere sig for IDF.