MIRAKLER i HERNING
Fra : Jensen

Dato : 25-03-05 13:53

Det er nu anden gang Matt Sorger fra USA gæster Herning.
Matt Sorger rejser ud over hele verden og har set i hundredvis af
mennesker
blive helbredt ved forbøn og håndspålæggelse på sine foredrag.
Matt er også meget profetisk og bringer derfor tit lægedom til det indre
menneske, når han ved kundskabsord udpeger folk, for at bede eller
profetere
over dem.

Møder i Kulturellen, Nørregade 7, 7400 Herning
Torsdag den 21/4 kl. 19:00
Fredag den 22/4 kl. 10:00 & kl. 19:00
Lørdag den 23/4 kl. 10:00 & kl. 19:00

Der er gratis entré og børneprogram på alle møderne.

Matt Sorger vil betjene med kundskabsord, profetier, håndspålæggelse og
forbøn på alle møderne, alt efter hvad han føler sig ledt til...

Arrangør: City Kirken i Herning & JegBlevHelbredt.dk

--
Hej fra oz5vib. Børge Højlund Jensen.
Se min Hjemmeside.

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-03-05 14:09

"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mennesker
> blive helbredt ved forbøn og håndspålæggelse på sine foredrag.

Nåda. Hvor mange arm- eller benamputerede, har han helbredt?

> Matt er også meget profetisk og bringer derfor tit lægedom til det
> indre menneske, når han ved kundskabsord udpeger folk, for at bede
> eller profetere
> over dem.

Matt er ikke den syge hér. Det er du og andre, der tror på den slags p*s.
Gad vide, om han kan helbrede jer?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 03/24/05)

Fra : Jensen

Dato : 25-03-05 14:46

> "Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse
>

> Matt er ikke den syge hér. Det er du og andre, der tror på den slags p*s.
> Gad vide, om han kan helbrede jer?

Dejligt ordvalg du holder dig .
Du kan se ind på
http://www.jegblevhelbredt.dk/ og se hvem der helbreder.
Men Han der helbreder bruger mennesker der stiller sig til tjeneste.

Fra : Brahmamurti

Dato : 25-03-05 16:47

Jensen wrote:

> Dejligt ordvalg du holder dig .
> Du kan se ind på
> http://www.jegblevhelbredt.dk/ og se hvem der helbreder.
> Men Han der helbreder bruger mennesker der stiller sig til tjeneste.

Matt 12v43 Når den urene ånd er drevet ud af et menneske, flakker den
om i øde egne og søger hvile, men finder den ikke. v44 Da siger den:
Jeg vil vende tilbage til mit hus, som jeg er drevet ud af. Og når den
kommer, finder den det ledigt, fejet og prydet. v45 Så går den ud og
tager syv andre ånder med, værre end den selv, og de kommer og flytter
ind dér. Og det sidste bliver værre for det menneske end det første.
Sådan skal det også gå denne onde slægt.«

Lær at helbrede dig selv. Hvis du ikke kan helbrede dig selv, og en
anden helbreder dig, hvordan kan du så modstå de syv andre ånder?

Venlig hilsen
Brahmamurti