Syv skudt under sektmøde
Fra : Cyril Malka

Dato : 21-03-05 18:47

Terry Ratzmann begik selvmord efter at have skudt syv medlemmer af
Meredith-sekten, Living Church of God. Sekten fokuserer, som vi var inde
på i vores tema-nummer om Armstrong-bevægelsen, på "endetidens"
profetier...

Læs resten her: http://www.kortlink.com/skudt

--
Venligst,

Cyril

Det nye Testamente - Fortæller man alt? - http://www.nytestamente.org

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-03-05 20:57

"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> Meredith-sekten, Living Church of God. Sekten fokuserer, som vi var
> inde på i vores tema-nummer om Armstrong-bevægelsen, på "endetidens"

Og?

Skal man lægge noget i, når religiøse mennesker bliver skudt? Mig bekendt
ryger der en troende jøde eller to med jævne mellemrum.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 03/19/05)

Fra : Soeren

Dato : 22-03-05 08:46

Cyril Malka wrote:
> [...]
> Meredith-sekten, Living Church of God. Sekten fokuserer, som vi var
> inde på i vores tema-nummer om Armstrong-bevægelsen, på "endetidens"

og så er der den med jøderne og pælistinenserne

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Alex

Dato : 22-03-05 13:19

Armstrong medlemmerne er fredsommelige skabninger, så ja.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 22-03-05 16:40

Alex skrev Tirsdag den 22. marts 2005 13:19 i beskeden
<1111493953.443598.309870@l41g2000cwc.googlegroups.com> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:
> Armstrong medlemmerne er fredsommelige skabninger, så ja.

Så vil jeg ikke engang gætte på hvad man gør, hvis man *ikke* er
fredsommelig...

Henrik, Dianalund
"Herren lader ikke den retfærdige sulte,
men uretfærdiges krav afviser han" (Ordsp. 10:3).

Fra : Cyril Malka

Dato : 22-03-05 17:14

Henrik Vestergaard wrote:

> Så vil jeg ikke engang gætte på hvad man gør, hvis man *ikke* er
> fredsommelig...

Hug folk ned for Jesus' fødder?

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-05 15:12

I news:42404437.8020801@nytestamente.org skrev
Cyril Malka følgende:

[ ... ]
> Hug folk ned

Nu er det jo heldigvis ikke alle der har lige så sygelige tendenser som du
har!

http://bibeltro.dk/ - *Om Bibelen og bibeloversættelser*
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - http://ravsted.net/

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 23-03-05 15:57

"AF" <andreas (prik) falck (at) get2net (prik) dk> skrev Onsdag den 23.
marts 2005 15:12 i beskeden <42417dc5$0$179$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>
> [...]

> [ ... ]
>
> Nu er det jo heldigvis ikke alle der har lige så sygelige tendenser som du

Du kendte åbenbart ikke ordspillet på 2. Samuel 13:28 da han skrev: "Hug
folk ned for Jesus' fødder"...??

Fra : Soeren

Dato : 23-03-05 22:47

Henrik Vestergaard wrote:
> [...]
> dk.livssyn.kristendom:

> Du kendte åbenbart ikke ordspillet på 2. Samuel 13:28 da han skrev:

Hvormed menes?

Soeren

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-05 00:15

I news:4241e35a$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk skrev
Soeren følgende:

> Hvormed menes?

At Henrik betingelsesløst og ukritisk støtter enhver af Malkaernes uhæmmede
og useriøse angreb på alt hvad der smager af kristendom.

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-05 00:14

I news:4241835b$0$168$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk skrev
Henrik Vestergaard følgende:

> Du kendte åbenbart ikke ordspillet på 2. Samuel 13:28 da han skrev: "Hug
> folk ned for Jesus' fødder"...??

Jo, og jeg kender også Malkaernes sygelige fordrejninger, og din udelte
støtte til deres fordrejninger!