se udsendelsen i mandags, hvor Moses Hanse~
Fra : Jensen

Dato : 17-03-05 10:00

Da der er nogen, der ikke havde mulighed for at se udsendelsen i mandags,
hvor Moses Hansen
deltog, er der en opmærksom læser af Regnbuen, der har sendt mig dette
link
til DR's hjemmeside, hvor det er muligt at se programmet.

Gå ind på http://www.dr.dk/nyheder/tv/nyhedsmagasinet og klikker på
"Mandag"
ca. midt
på siden eller gå direkte ind på mandags udsendelse på linket her:
http://www.dr.dk/nyheder/tv/nyhedsmagasinet/index.jhtml?targetUrl=/pubs/ny
heder/html/programmer/nyhedsmagasinet/mandag.jhtml
og klik på "se udsendelsen"

Fra : Ole Madsen

Dato : 17-03-05 10:31

Jensen wrote:
> [...]
> http://www.dr.dk/nyheder/tv/nyhedsmagasinet/index.jhtml?targetUrl=/pubs/ny
> heder/html/programmer/nyhedsmagasinet/mandag.jhtml

jeg har søgt på siden, jeg kan ikke finde noget om moses

Ole

Fra : Jensen

Dato : 17-03-05 12:00

"Ole Madsen" <o-madsen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

http://www.dr.dk/nyheder/tv/nyhedsmagasinet/index.jhtml?targetUrl=/pubs/ny

Når du følger anvisningen kommer du til siden så neders er der et link se
udsendelsen tryk her , Jeg har lige set det igen.
Det v irker.

--
Hej fra oz5vib. Børge Højlund Jensen.
Se min Hjemmeside.

Fra : vidal

Dato : 17-03-05 13:50

Jensen wrote:

> Når du følger anvisningen kommer du til siden så neders er der et link se
> udsendelsen tryk her , Jeg har lige set det igen.
> Det v irker.

Ja, med mine beskedne 256 kører det også fint her.
Der er et lille ophold mellem de forskellige segmenter
i udsendelsen, men det hele går fint igennem.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Cyril Malka

Dato : 17-03-05 10:57

Den Thu, 17 Mar 2005 10:30:49 +0100
skrev Ole Madsen <o-madsen@tele2adsl.dk> :

> jeg har søgt på siden, jeg kan ikke finde noget om moses

Man kan finde lidt øverst på siden, hvor der står skrevet om programmet,
men ellers kan man ikke hverken se eller høre noget som helst om det.
Når man klikker på "se programmet", kommer man åbenbart til en anden
program, på en side uden scrollepaneler eller noget...

Rimeligt dårligt lavet og uoverskuelig...

Jeg gav op i hvert fald...

--
Venligst,

Cyril