Michael Jackson = Jehovas vitne?
Fra : Heidelberg

Dato : 16-03-05 13:16

Leser i denne artikkelen
http://www.dagbladet.no/kultur/2005/03/16/426316.html
at Michael Jackson er Jehovas vitne.

Noen som vet om dette stemmer?

mvh Knut

--
Knut Klaveness Heidelberg
http://knut.heidelberg.no

Free Heidelberg Mail:
http://heidelberg.zzn.com

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 16-03-05 13:25

Heidelberg skrev Onsdag den 16. marts 2005 13:15 i beskeden
<72gcxr6og7fb$.2ca8ar1loa2u$.dlg@40tude.net> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:

> Leser i denne artikkelen
> http://www.dagbladet.no/kultur/2005/03/16/426316.html
> at Michael Jackson er Jehovas vitne.
> Noen som vet om dette stemmer?
> mvh Knut

Det skulle være korrekt...

Henrik, Dianalund
Linux - Det bedste OS, især til pengene!

Fra : Heidelberg

Dato : 16-03-05 13:25

On Wed, 16 Mar 2005 13:24:38 +0100, Henrik Vestergaard wrote:

> Heidelberg skrev Onsdag den 16. marts 2005 13:15 i beskeden
> <72gcxr6og7fb$.2ca8ar1loa2u$.dlg@40tude.net> i gruppen
> dk.livssyn.kristendom:

> Det skulle være korrekt...

OK.

Takk.

mvh Knut
--
Knut Klaveness Heidelberg
http://knut.heidelberg.no

Free Heidelberg Mail:
http://heidelberg.zzn.com

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 16-03-05 13:29

Heidelberg skrev Onsdag den 16. marts 2005 13:25 i beskeden
<9wplgh25hw4v.y9uxblmw6wgv.dlg@40tude.net> i gruppen dk.livssyn.kristendom:

> OK.
> Takk.
> mvh Knut

Velbekomme.

Fra : Britt Malka

Dato : 16-03-05 14:03

<vestergaard_henr@hotmail.com> wrote:

>Det skulle være korrekt...

Mig bekendt er han det ikke længere.

Hans mor var JV, og han har selv været det i sin ungdom.

For et par år siden vendte han tilbage i folden, men herefter har han
flirtet med sorte islamister. Nu dyrker han vist noget helt nyt.
Kirkegang efter sigende ...

--
Britt Malka
Tilmeld dig Tips&Tricks og få en gratis e-bog: Kan alle se din hjemmeside?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 16-03-05 13:52

"Heidelberg" <se.hjemmesiden@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Leser i denne artikkelen
> http://www.dagbladet.no/kultur/2005/03/16/426316.html
> at Michael Jackson er Jehovas vitne.
>
> Noen som vet om dette stemmer?
>
> mvh Knut

Nej Jackson er i følge medierne konverteret til Islam, via Nation of Islam.
Og hans nye navn er "Michael X". X er det navn alle novicer får i sekten. JV
ville heller ikke kunne stå inde for hans specielle sexliv, så ville
katolisismen eller islam nok passe bedre.

Fra : Difool

Dato : 16-03-05 14:17

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> ville heller ikke kunne stå inde for hans specielle sexliv, så ville
> katolisismen eller islam nok passe bedre.

Jeg har hørt, at Jacko forlod Jehovas Vidner i 1987, altså året for
udgivelsen af "Bad". D.v.s. at han var med i JV, da han udgav
monstersuccesen "Thriller" i 1982.

kærlig hilsen fra Mikkel S. Kragh
http://www.nordiskisrael.dk

Fra : Cyril Malka

Dato : 16-03-05 14:53

Difool wrote:

> Jeg har hørt, at Jacko forlod Jehovas Vidner i 1987, altså året for
> udgivelsen af "Bad". D.v.s. at han var med i JV, da han udgav
> monstersuccesen "Thriller" i 1982.

Ja, men som så mange andre udstødte, har han haft svært ved brudet og
har derfor støttet sekten med penge, bl.a. i 1997:

Mickael Jackson trofast JV:
http://www.etsectera.com/nyheder/content/view/58/

Men han har også støttet Scientologi, dog højst sandsynligt uden at vide
det:
Michael Jackson, Céline Dion, Mariah Carey m.fl. reklamerer for Scientologi:
http://www.etsectera.com/nyheder/content/view/291/

Men ellers er det Nation of Islam som bliver hans næste støtter:

Er Michael Jackson Nation of Islams nye "Pinnochio"? :
http://www.etsectera.com/nyheder/content/view/190/

--
Venligst,

Cyril

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 16-03-05 17:10

Cyril Malka skrev Onsdag den 16. marts 2005 14:52 i beskeden
<42383A36.9070008@nytestamente.org> i gruppen dk.livssyn.kristendom:
> [...]
> det:
> Michael Jackson, Céline Dion, Mariah Carey m.fl. reklamerer for

Ups...

Vi beholder altså de 13 cd'ere med Céline Dion. Jeg tror ikke hun har været
klar over sammenhængen -- og under alle omstændigheder synger hun
smaddergodt.

Uanset hvad andre måtte mene!

Fra : Britt Malka

Dato : 16-03-05 17:33

On Wed, 16 Mar 2005 17:09:45 +0100, Henrik Vestergaard
<vestergaard_henr@hotmail.com> wrote:

>Uanset hvad andre måtte mene!

Hvem? Os?

Hun *sang* rigtig godt, da hun lavede ... da hun sang (Jean-Jacques
Goldman lavede) "D'eux". Senere er hun blevet for krukket, synes jeg.

Nå, men tilbage til emnet, kristendom. Den præst, der døbte hendes
meget omtalte baby, var leder af en unieret ortodoks (græsk-katolsk)
kirke fra Libanon. De er, hvad man i Frankrig kalder traditionalister.
Anerkender paven, men følger ellers de ortodokse traditioner:

http://www.etsectera.com/arkiv/sektlederdruknet.jpg

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 16-03-05 17:39

Britt Malka skrev Onsdag den 16. marts 2005 17:32 i beskeden
<h8ng31dgom4fklotr0vurja125lvehgqkp@4ax.com> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:
> Hvem? Os?

Nej, det var nu mere generelt smagsdommerne her i gruppen jeg tænkte
på...

> Hun *sang* rigtig godt, da hun lavede ... da hun sang (Jean-Jacques
> Goldman lavede) "D'eux". Senere er hun blevet for krukket, synes jeg.

Albummet "A New Day Has Come" var en skuffelse for mit vedkommende...

> [...]
> kirke fra Libanon. De er, hvad man i Frankrig kalder traditionalister.
> Anerkender paven, men følger ellers de ortodokse traditioner:

Off-topic er da ellers så hyggeligt...