/ Forside / Interesser / Andre interesser / Religion / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Religion
#NavnPoint
mblm 1770
summer 1170
ans 1142
JanneP 1010
e.p. 880
Rellom 850
Teil 728
refi 645
o.v.n. 630
10  molokyle 587
Oslo Gospel choir og skjulte budskaber i d~
Fra : Cyril Malka


Dato : 14-03-05 22:15

Hej alle,

Før end jeg skulle smide mine ellers udmærket rockplader ud, så ville
jeg lige checke hvordan den varmt anbefalet Oslo Gospel Choir var... Når
man hører det omvendt...

Uha uha... Siger jeg bare...

En hurtig oversigt over tre små stumper kan læses (og høres) her:

De inkriminerede stykker kan høres baglæns og forlæns ved klik på
linksene:

http://www.sekter.org/gospel.html

--
Venligst,

Cyril

Det nye Testamente - Fortæller man alt? - http://www.nytestamente.org

 
 
Jensen (15-03-2005)
Kommentar
Fra : Jensen


Dato : 15-03-05 07:59



"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i en meddelelse
news:20050314221445.2ecc6883@cylle...
> Hej alle,
>
> Før end jeg skulle smide mine ellers udmærket rockplader ud, så ville
> jeg lige checke hvordan den varmt anbefalet Oslo Gospel Choir var... Når
> man hører det omvendt...
>
> Uha uha... Siger jeg bare...
>
> En hurtig oversigt over tre små stumper kan læses (og høres) her:
>
> De inkriminerede stykker kan høres baglæns og forlæns ved klik på
> linksene:
> <<

Jeg har lige smidt alt mit musik ud og slukket radioen for når man høre
noget baglæns får det en skjult antikrist mening selv gamle salmer er nok
inspireret af antikrist.
Men hvem gider høre Morgen stund har guld i mund baglæns, man burde nok
gøre
det for der er nok skjulte budskaber.
Håber i forstår ironien.

--
Hej fra oz5vib. Børge Højlund Jensen.
Se min Hjemmeside.
http://oz5vib.webbyen.dk







Harald Mossige (15-03-2005)
Kommentar
Fra : Harald Mossige


Dato : 15-03-05 08:15


"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message
news:423687a6$0$202$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>

> Håber i forstår ironien.

Hvis ironien er så dårlig at du må gjøre oppmerksom på den, så - -.

HM



Jacob Andersen (16-03-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 16-03-05 01:44

On Mon, 14 Mar 2005 22:14:45 +0100, Cyril Malka wrote:

> Hej alle,
>
> Før end jeg skulle smide mine ellers udmærket rockplader ud, så ville
> jeg lige checke hvordan den varmt anbefalet Oslo Gospel Choir var... Når
> man hører det omvendt...
>
> Uha uha... Siger jeg bare...
>
> En hurtig oversigt over tre små stumper kan læses (og høres) her:
>
> De inkriminerede stykker kan høres baglæns og forlæns ved klik på
> linksene:
>
> http://www.sekter.org/gospel.html

ROFL!!!

Det her er ikke engang for sjov, er det?

LOL.

/Jacob

Rasmus Underbjerg Pi~ (16-03-2005)
Kommentar
Fra : Rasmus Underbjerg Pi~


Dato : 16-03-05 08:13

Jacob Andersen <rep9210@gmail.com> mælte sligt:

>> http://www.sekter.org/gospel.html
>
>ROFL!!!
>
>Det her er ikke engang for sjov, er det?

Det er da totalt oplagt en parodi. Læs den nu ordentligt ;)

/Rasmus
--
"Absolute clarity is the privilege of fools and fanatics."
- Ronald Dworkin

Cyril Malka (16-03-2005)
Kommentar
Fra : Cyril Malka


Dato : 16-03-05 10:42

Rasmus Underbjerg Pinnerup wrote:

>>ROFL!!!
>>Det her er ikke engang for sjov, er det?
> Det er da totalt oplagt en parodi. Læs den nu ordentligt ;)


Både og...

Hvis man lytter ting omvendt, hvilket ikke har betydning for os, vil
vores hjerne forsøge at finde en sammenhæng og forståelse, som vil være
i forbindelse med vores egen verdensopfattelse.

Derfor hørte jeg de fleste ting på fransk, da det er lige p.t. det sprog
jeg gør mere ud af (jeg kunne rent faktisk også gribe enkelte hebraiske
ord).

Jeg er overbevidst om at en danskere eller nordmand vil høre andre
grufulde ting fra Oslo Gospel Choir spillet omvendt...

Det svarer lidt til en Rochas test: Det siger om den, der ser plettene,
ikke den, der tegnede dem.

Er man seksuelfrustreret homofob radikal, så vil man se alt muligt i
det, som pirrer ens Ubevidst.

Det, at nogle af disse fanatikere ser og hører en del om sex, død m.m.
når de hører tingene omvendt, fortæller rent faktisk en del om deres
eget forskruet verdensforståelse.

Og det nummer kan man gøre med stort set alt...


--
Venligst,

Cyril

Rasmus Underbjerg Pi~ (16-03-2005)
Kommentar
Fra : Rasmus Underbjerg Pi~


Dato : 16-03-05 15:35

Cyril Malka <news@nytestamente.org> mælte sligt:

>Hvis man lytter ting omvendt, hvilket ikke har betydning for os, vil
>vores hjerne forsøge at finde en sammenhæng og forståelse, som vil være
>i forbindelse med vores egen verdensopfattelse.

Ja. Vi finder det, vi forventer at finde. Det er et princip, der gør sig
i det hele taget gældende på mange niveauer af den menneskelige
erfaringsverden.

>Det, at nogle af disse fanatikere ser og hører en del om sex, død m.m.
>når de hører tingene omvendt, fortæller rent faktisk en del om deres
>eget forskruet verdensforståelse.
>
>Og det nummer kan man gøre med stort set alt...

Hvilket siden illustrerer meget godt.

Jeg læste Børges og Jacobs indlæg sådan, at de ikke havde forstået
ironien.

/Rasmus
--
"I morgen skal jeg forelæse om Noas drukkenskab.
Derfor vil jeg i aften drikke så meget,
at jeg kan tale af egen erfaring om dette onde."
- Martin Luther

Cyril Malka (16-03-2005)
Kommentar
Fra : Cyril Malka


Dato : 16-03-05 15:40

Rasmus Underbjerg Pinnerup wrote:

> Ja. Vi finder det, vi forventer at finde. Det er et princip, der gør sig
> i det hele taget gældende på mange niveauer af den menneskelige
> erfaringsverden.

Ja, det er ret imponerende. Flere tests er blevet lavet af den slags,
hvor man kunne få folk til at forstå nærmest det omvendte af det, der stod.

Vi filtrerer informationer.

Fiffet er at have så svagt et filter som muligt, men jo mindre
selvtillid man har, des større og stærkere er filteret.


>>Og det nummer kan man gøre med stort set alt...
> Hvilket siden illustrerer meget godt.
> Jeg læste Børges og Jacobs indlæg sådan, at de ikke havde forstået
> ironien.

Hehe

--
Venligst,

Cyril

Henrik Vestergaard (16-03-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Vestergaard


Dato : 16-03-05 17:07

Cyril Malka skrev Onsdag den 16. marts 2005 15:39 i beskeden
<4238452E.9070605@nytestamente.org> i gruppen dk.livssyn.kristendom:

> Rasmus Underbjerg Pinnerup wrote:
>> Ja. Vi finder det, vi forventer at finde. Det er et princip, der gør sig
>> i det hele taget gældende på mange niveauer af den menneskelige
>> erfaringsverden.
>
> Ja, det er ret imponerende. Flere tests er blevet lavet af den slags,
> hvor man kunne få folk til at forstå nærmest det omvendte af det, der
> stod.
> Vi filtrerer informationer.
> Fiffet er at have så svagt et filter som muligt, men jo mindre
> selvtillid man har, des større og stærkere er filteret.

Jeps. Det er en forsvarsmekanisme for at bevare de få "bastioner" man har
etableret for at kompensere for den manglende selvtillid...

--
Med venlig hilsen
Henrik, Dianalund
Linux - Det bedste OS, især til pengene!

Jens Bruun (16-03-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 16-03-05 23:15

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:42385975$0$187$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Jeps. Det er en forsvarsmekanisme for at bevare de få "bastioner" man
> har etableret for at kompensere for den manglende selvtillid...

Minder mig om et par selvcentrerede semijøder, der følger sig meget
forfulgte i enhver sammenhæng.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 02/26/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Henrik Vestergaard (17-03-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Vestergaard


Dato : 17-03-05 00:28

Jens Bruun skrev Onsdag den 16. marts 2005 23:14 i beskeden
<4238afd1$0$80887$157c6196@dreader2.cybercity.dk> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:

> "Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:42385975$0$187$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>> Jeps. Det er en forsvarsmekanisme for at bevare de få "bastioner" man
>> har etableret for at kompensere for den manglende selvtillid...
>
> Minder mig om et par selvcentrerede semijøder, der følger sig meget
> forfulgte i enhver sammenhæng.

Jeg går ud fra du mente "føler" i stedet for "følger"...

Fortsæt du bare i den stil. Du karakteriserer mest dig selv og alle de andre
anti-semitiske elementer der efterhånden er ved at vise deres grimme,
aggressive og yderst smagløse evne til at hade alt hvad der bare har det
mindste at gøre med jødedommen.

På den yderste dag vil I få meget at forklare, for I siger "kærlighed" men
spyer "had"...

Føj!

--
Med venlig hilsen
Henrik, Dianalund
Linux - Det bedste OS, især til pengene!

Jens Bruun (18-03-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 18-03-05 18:37

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4238c0ba$0$171$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Jeg går ud fra du mente "føler" i stedet for "følger"...

Ja. Dygtig dreng. Du fandt en slåfejl i mit indlæg.

> Fortsæt du bare i den stil. Du karakteriserer mest dig selv og alle
> de andre anti-semitiske elementer der efterhånden er ved at vise
> deres grimme, aggressive og yderst smagløse evne til at hade alt hvad
> der bare har det mindste at gøre med jødedommen.

Nu kender du i sagens natur _intet_ til mit forhold til jødedommen, vel
løgner? Derimod lægger jeg ikke skjul på min dybeste afsky for
semi-konvertitterne Malka. Dig og din fækaliebrune tunge kan jeg kun ynke.

> På den yderste dag vil I få meget at forklare, for I siger
> "kærlighed" men spyer "had"...

Du kan sådan set stoppe din "yderste dag" op, hvor solen aldrig skinner. Jeg
står kun til ansvar overfor én i dette og eventuelt næste liv, og det er mig
selv.

> Føj!

Ja, føj. Skyld din mund. Hvornår får jeg en undskyldning for dine
uberettigede løgnehistorier om mig?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 02/26/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Henrik Vestergaard (18-03-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Vestergaard


Dato : 18-03-05 19:02

Jens Bruun skrev Fredag den 18. marts 2005 18:36 i beskeden
<423b11aa$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:

> "Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:4238c0ba$0$171$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>
>> Jeg går ud fra du mente "føler" i stedet for "følger"...
>
> Ja. Dygtig dreng. Du fandt en slåfejl i mit indlæg.

Du var længe om at opdage, det var det det handlede om...

>> Fortsæt du bare i den stil. Du karakteriserer mest dig selv og alle
>> de andre anti-semitiske elementer der efterhånden er ved at vise
>> deres grimme, aggressive og yderst smagløse evne til at hade alt hvad
>> der bare har det mindste at gøre med jødedommen.
>
> Nu kender du i sagens natur _intet_ til mit forhold til jødedommen, vel
> løgner? Derimod lægger jeg ikke skjul på min dybeste afsky for
> semi-konvertitterne Malka. Dig og din fækaliebrune tunge kan jeg kun ynke.

Nå nej.... Man kan slet ikke læse ud af dit indlæg hvordan dit forhold er
til jødedommen...

Hvor er vi andre dumme...

>> På den yderste dag vil I få meget at forklare, for I siger
>> "kærlighed" men spyer "had"...
>
> Du kan sådan set stoppe din "yderste dag" op, hvor solen aldrig skinner.
> Jeg står kun til ansvar overfor én i dette og eventuelt næste liv, og det
> er mig selv.

Du bliver klogere (Zakarias 14)...

>> Føj!
>
> Ja, føj. Skyld din mund. Hvornår får jeg en undskyldning for dine
> uberettigede løgnehistorier om mig?

Hvorfor skulle jeg undskylde for *dine* åbenbare brud på netiketten? Dit
indlæg passede på news:dk.snak.mudderkastning. Derinde havde den fået den
tone, der passer til gruppen. Hvis du er i tvivl om Usenets opdeling, så
læs og lær på http://usenet.dk

--
Med venlig hilsen
Henrik, Dianalund
"Herren lader ikke den retfærdige sulte,
men uretfærdiges krav afviser han" (Ordsp. 10:3).

Jens Bruun (19-03-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 19-03-05 20:36

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:423b1757$0$174$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Du bliver klogere (Zakarias 14)...

Tror jeg ikke (Jens 1)...

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 03/19/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Henrik Vestergaard (19-03-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Vestergaard


Dato : 19-03-05 21:18

Jens Bruun skrev Lørdag den 19. marts 2005 20:35 i beskeden
<423c7f02$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:

> "Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:423b1757$0$174$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>
>> Du bliver klogere (Zakarias 14)...
>
> Tror jeg ikke (Jens 1)...

Det lader jeg stå lidt.

--
Med venlig hilsen
Henrik, Dianalund
"Herren lader ikke den retfærdige sulte,
men uretfærdiges krav afviser han" (Ordsp. 10:3).

Britt Malka (16-03-2005)
Kommentar
Fra : Britt Malka


Dato : 16-03-05 15:41

On Wed, 16 Mar 2005 15:35:06 +0100, Rasmus Underbjerg Pinnerup
<pinnerup@*fjerndette*privat.dk> wrote:

>Ja. Vi finder det, vi forventer at finde. Det er et princip, der gør sig
>i det hele taget gældende på mange niveauer af den menneskelige
>erfaringsverden.

Faktisk, ja.

Det siges, at det også har indflydelse på forskeres forsøg og det, de
kommer frem til.

--
Britt Malka
Tilmeld dig Tips&Tricks og få en gratis e-bog: Kan alle se din hjemmeside?
http://www.tips-og-tricks.com/ebogvalider.html

Jacob Andersen (18-03-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 18-03-05 02:16

On Wed, 16 Mar 2005 15:35:06 +0100, Rasmus Underbjerg Pinnerup wrote:

> Cyril Malka <news@nytestamente.org> mælte sligt:
>
>>Hvis man lytter ting omvendt, hvilket ikke har betydning for os, vil
>>vores hjerne forsøge at finde en sammenhæng og forståelse, som vil være
>>i forbindelse med vores egen verdensopfattelse.
>
> Ja. Vi finder det, vi forventer at finde. Det er et princip, der gør sig
> i det hele taget gældende på mange niveauer af den menneskelige
> erfaringsverden.
>
>>Det, at nogle af disse fanatikere ser og hører en del om sex, død m.m.
>>når de hører tingene omvendt, fortæller rent faktisk en del om deres
>>eget forskruet verdensforståelse.
>>
>>Og det nummer kan man gøre med stort set alt...
>
> Hvilket siden illustrerer meget godt.
>
> Jeg læste Børges og Jacobs indlæg sådan, at de ikke havde forstået
> ironien.

Det var også tilfældet. Men med det forsvar at jeg kun havde læst ganske
lidt af siden da jeg kommenterede på den.

/Jacob

Jacob Andersen (18-03-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 18-03-05 02:14

On Wed, 16 Mar 2005 08:13:28 +0100, Rasmus Underbjerg Pinnerup wrote:

> Jacob Andersen <rep9210@gmail.com> mælte sligt:
>
>>> http://www.sekter.org/gospel.html
>>
>>ROFL!!!
>>
>>Det her er ikke engang for sjov, er det?
>
> Det er da totalt oplagt en parodi. Læs den nu ordentligt ;)

Ja, efter jeg havde skrevet det her læste jeg lidt mere end bare det
allerførste.
Jeg valgte at håbe at det bare ville forsvinde ud af mit liv for evigt, for
det var godt nok lidt pinligt at jeg ikke havde set det med det samme.

(men der var med en vis tanke på afsenderen)

/Jacob

Cyril Malka (16-03-2005)
Kommentar
Fra : Cyril Malka


Dato : 16-03-05 10:46

Jacob Andersen wrote:

> ROFL!!!
> Det her er ikke engang for sjov, er det?
> LOL.


Altså, jo, lidt, og lidt provokerende.

Fakta er, at hører man ting omvendt, kan man høre hvad som helst ud fra
hvad som helst.

Spærgsmålet er, hvem er den perverteret person? Den, der laver musikken
som giver en anden mening omvendt, eller den, der lytter til den og får
mening ud af det?

Fakta er, at hørt omvendt, så fortæller de, at de ikek vil sutte den af
på Gud...

Nu har jeg ikke gidet bruge for lang tid på det, men jeg er overbevist
om, at vi kunne have fået meget mere sjovt ud af mange sange, hvis vi
havde hørt det igen og igen...

Blev nødt til at spille noget RAmstein på fuld drøn efter det...
Afgiftning

--
Venligst,

Cyril

Bjarte Runderheim (16-03-2005)
Kommentar
Fra : Bjarte Runderheim


Dato : 16-03-05 21:57


"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i melding
news:4238003E.6020606@nytestamente.org...
> Jacob Andersen wrote:
>
> > ROFL!!!
> > Det her er ikke engang for sjov, er det?
> > LOL.
>
>
> Altså, jo, lidt, og lidt provokerende.
>
> Fakta er, at hører man ting omvendt, kan man høre hvad som helst ud fra
> hvad som helst.
>
> Spærgsmålet er, hvem er den perverteret person? Den, der laver musikken
> som giver en anden mening omvendt, eller den, der lytter til den og får
> mening ud af det?


Fakta er vel at man, som vanlig, når man vender ting opp - ned,
bak - frem, eller når man vrenger dem ut - inn, kommer galt ut å kjøre
i forhold til hva det opprinnelige budskapet var.

Disse bak - frem eksemplene er selvsagt ikke annet
enn det renvaskede tøv.

Beklager så mye min mangel på humor i denne saken.

Bjarte



Cyril Malka (17-03-2005)
Kommentar
Fra : Cyril Malka


Dato : 17-03-05 11:04

Den Wed, 16 Mar 2005 20:56:40 GMT
skrev "Bjarte Runderheim" <bruntabortder@c2i.net> :


> Fakta er vel at man, som vanlig, når man vender ting opp - ned,
> bak - frem, eller når man vrenger dem ut - inn, kommer galt ut å kjøre
> i forhold til hva det opprinnelige budskapet var.


I det tilfælde er der tale om den samme budskab: Baglæns:
afgudsdyrkelse, forlæns: afgudsdyrkelse


> Disse bak - frem eksemplene er selvsagt ikke annet
> enn det renvaskede tøv.
> Beklager så mye min mangel på humor i denne saken.

Det behøver du ikke at beklage.

Det generer mig ikke, du har det sådan

--
Venligst,

Cyril

Det nye Testamente - Fortæller man alt? - http://www.nytestamente.org

Cyril Malka (17-03-2005)
Kommentar
Fra : Cyril Malka


Dato : 17-03-05 11:12


> På den yderste dag vil I få meget at forklare, for I siger "kærlighed"
> men spyer "had"...
> Føj!

hehe

Det er altid bedre at være "semi-jøde" end "totalt idiot" i hvert fald


hehehehe

Jeg er imponeret over at du overhovedet gider læse sådanne udgydelser...
jeg er bange for at du ikke vil kunne få et eneste fornuftig argument i
hovedet på sådanne personager

De har altid travlt med ligegyldige kommentarer alligevel... Jeg lader
dem snakke:

Den dumme giver straks udtryk for sin ærgrelse, den kløgtige skjuler
skændselen. (Ord. 12:16)


--
Venligst,

Cyril

Det nye Testamente - Fortæller man alt? - http://www.nytestamente.org

Henrik Vestergaard (17-03-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Vestergaard


Dato : 17-03-05 13:52

Cyril Malka skrev Torsdag den 17. marts 2005 11:11 i beskeden
<20050317111131.3683fb2e@cylle> i gruppen dk.livssyn.kristendom:
>> På den yderste dag vil I få meget at forklare, for I siger "kærlighed"
>> men spyer "had"...
>> Føj!
> hehe
> Det er altid bedre at være "semi-jøde" end "totalt idiot" i hvert fald
>

Jeps.

> Jeg er imponeret over at du overhovedet gider læse sådanne udgydelser...
> jeg er bange for at du ikke vil kunne få et eneste fornuftig argument i
> hovedet på sådanne personager

Sisyfos er måske mit mellemnavn...

> De har altid travlt med ligegyldige kommentarer alligevel... Jeg lader
> dem snakke:
> Den dumme giver straks udtryk for sin ærgrelse, den kløgtige skjuler
> skændselen. (Ord. 12:16)

Det kunne der være noget om... Er faktisk ved at dykke ned i Ordsprogenes
Bog. Der er meget visdom at hente, og med et kapitel om dagen har man
rigeligt at fundere over hver dag...

--
Med venlig hilsen
Henrik, Dianalund
Linux - Det bedste OS, især til pengene!

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408522
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste