Indsamlingsshow - musikspørgsmål
Fra : Ukendt

Dato : 09-05-05 00:33

Hej...

Her er et spørgsmål som jeg håber er let for jer (jeg kunne ikke selv finde
svaret).

Jeg hørte en sang her i aften under det store indsamlingsshow. Det var den
sang som var underlægningsmusik til en video som blev gentaget et par gange
og som viste nødlidende børn i Afrika. Er der nogen som gruppe/artist og
titel på sangen ?

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : MM

Dato : 09-05-05 11:56

> [...]
> sang som var underlægningsmusik til en video som blev gentaget et par
> gange og som viste nødlidende børn i Afrika. Er der nogen som

Jeg zappede forbi DR på et tidspunk under showet, der spillede de Radiohead
med "Street Spirit (Fade Out)" fra albummet The Bends til et eller andet
klip show, s'følig
blev jeg hængende indtil musikstykket var færdigt...

~MM

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-05 12:57

"MM" <msquaredFJERN@FJERNkampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> klip show, s'følig
> blev jeg hængende indtil musikstykket var færdigt...

Jeg synes ikke det lød som forsangeren fra Radiohead hertil var stemmen alt
for mørk og rå i det nummer jeg hørte, det må have været en anden.

Fra : kautaq

Dato : 09-05-05 14:39

Kim Larsen wrote:

> Jeg hørte en sang her i aften under det store indsamlingsshow.
> Det var den sang som var underlægningsmusik til en video som blev
> gentaget et par gange og som viste nødlidende børn i Afrika.

Coldplay. In my Place. A Rush of Blood to the Head.

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-05 23:15

"kautaq" <kautaq@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Coldplay. In my Place. A Rush of Blood to the Head.

Takker. Det var lige præcis den, sidder og ser videoen på Launch Cast lige
nu