Online køb af instrumental numre
Fra : Anders K. Jacobsen

Dato : 08-05-05 20:01

Hejsa.

Er der nogen der kender til at sted hvor man kan købe numere enkeltvis (som
så mange gør det TDC, ITunes, Napster osv) men som tilbyder instrumental
versioner af numre. Det er vel i virkeligheden karaoke numre.

Men det er vigtigt de ligger relativt "tæt" op af originalen.

Anders

Fra : Bj@rne

Dato : 08-05-05 21:06

Anders K. Jacobsen wrote:
> [...]
> versioner af numre. Det er vel i virkeligheden karaoke numre.
>
> Men det er vigtigt de ligger relativt "tæt" op af originalen.

Faktisk ved jeg ikke lige om man kan købe numrene enkeltvis - men de
streamer og det endda i rigtig god kvalitet... www.singtotheworld.com

Fra : EnjoyNews

Dato : 12-05-05 12:24

www.singingstation.com