Danmarks befrielse 60År
Fra : Hveen

Dato : 07-05-05 09:49

Hejsa, er der ikke en flink sjæl, der vil lægge "Danmarks befrielsesang" og
"Danmark frit" her, da de ikke er til at købe.

Hveen

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 07-05-05 10:24

Hveen skrev:
> Hejsa, er der ikke en flink sjæl, der vil lægge "Danmarks
> befrielsesang" og "Danmark frit" her, da de ikke er til at købe.

Er det mon en eller to sange? Her er et link til:
Mads Nielsen: Danmark frit - en lærke letted´ (1945)
<
http://www.nomos-dk.dk/skraep/mads_nielsen.htm

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 07-05-05 10:51

Hveen skrev:

> Hejsa, er der ikke en flink sjæl, der vil lægge "Danmarks
> befrielsesang" og "Danmark frit" her, da de ikke er til at købe.

Undskyld! Jeg læste ikke dit indlæg i dk.binaer ordentligt.
Det er selve sangen som *lydfil*, ikke bare teksten du
efterlyser i dk.binaer.

Jeg håber at du får fat i den.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt