Kjaerland.dk og rabat på CD-Wow ?
Fra : Koeffe

Dato : 04-05-05 19:04

Når man søger på CD-wows priser på www.kjaerland.dk så er
der en masse priser der inlkluderer 0,5-2 £/? rabat. Men
hvordan får man fat i denne rabat?

Desuden opdagede jeg denne side med en oversigt over
rabatter:
http://www.dvdbargain.net/ShowDisc.asp

Hvor der bl.a. er 20 % rabat hos CD-wow. Hvordan får man
denne rabat??

PS. Hvad plejer leveringstiden på en enkelt CD at være fra
CD-wow? Jeg har kun handlet der én gang før, og der kan jeg
ikke huske hvor lang tid der gik.

--
Koeffe

Fra : Rune Jensen

Dato : 05-05-05 10:49

Koeffe wrote:
> [...]
> der en masse priser der inlkluderer 0,5-2 £/? rabat. Men
> hvordan får man fat i denne rabat?
>
> Desuden opdagede jeg denne side med en oversigt over

Det er den samme side

> Hvor der bl.a. er 20 % rabat hos CD-wow. Hvordan får man
> denne rabat??

Trykker på linket

> PS. Hvad plejer leveringstiden på en enkelt CD at være fra
> CD-wow? Jeg har kun handlet der én gang før, og der kan jeg
> ikke huske hvor lang tid der gik.

mellem 1 og 2 uger, sjældent længere, men også sjældent kortere.

-Rune Jensen

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 05-05-05 12:01

Rune Jensen skrev i en meddelelse...

> Trykker på linket

....og er opmærksom på at 20% linket ikke virker lige nu...
Men det kommer nu nok igen, det har det da gjort før. Et godt råd er - tjek
de gode links ofte - og tjek forsiden på WOW inden man bruger rabatlinket -
så er man aldrig i tvivl om hvorvidt linket virker...

Mvh Tina - der rent faktisk bestilte noget sidste gang 20% linket virkede -
og endte med at afbestille det *argh*
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk