Snatch
Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 02-05-05 22:28

Sang hvor Gorgeous George bliver slået ud af Mickey O'Neil (Brad Pitt) De
bokser, næsten i starten af filmen.
Noget med "Golden eyes...." la la laaa
Nogen der har et godt bud ? Så ville jeg blive utrolig glad.
Mange tak, Bjørn

--
Bjørn E. Thorup
http://www.thabear.dk

Fra : Jonny Jensen

Dato : 03-05-05 09:49

Allerførst, husk: Advar om mindre spoilere, det er jo ikke uvæsentligt at
han slår ham ud, og det er det jeg svarer nu heller ikke helt...

> [...]
> bokser, næsten i starten af filmen.
> Noget med "Golden eyes...." la la laaa
> Nogen der har et godt bud ? Så ville jeg blive utrolig glad.

Det er samme sang som der spilles da Turkish og Tommy bliver straffet, imens
Mickey's mor bliver brændt:

"Massive Attack - Angel" fra albummet "Mezzanine".

Jonny.

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 03-05-05 20:43

"Jonny Jensen" <zedechiahNO_SP@Mhotmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg underskylder for den manglende spoiler. Var vist lige lidt for hurtig
der.

> "Massive Attack - Angel" fra albummet "Mezzanine".
Men det er nu ikke den sang jeg tænkte på. Den sang jeg tænker på er hvor de
lige har købt en campingvogn, men det viser sig at når de begynder at kører,
er den i stykker. De kommer op og skændes, men ender med at skulle slås ude
i en lade uden handsker. Vel omkring en 15-20 min. Inde i filmen. Det er kun
Tommy og bokseren (Gorgeous George) som er med derude. (Samme runde hvor de
får en Dags, eller på dansk en hund)
Noget af teksten lyder så vidt jeg kan skimte mig frem til. ( Klaver og
guitar)
Golden Brown, texture light sun.
Lays me down, with my....
Cure out the night, No need to fight
Never from Golden Brown.

Nogle bud derude?

Fra : Rune Jensen

Dato : 03-05-05 17:44

Bjørn E. Thorup wrote:
> [...]
> bokser, næsten i starten af filmen.
> Noget med "Golden eyes...." la la laaa
> Nogen der har et godt bud ? Så ville jeg blive utrolig glad.

Det er "The Stranglers - Golden Brown"

-Rune Jensen

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 03-05-05 20:51

"Rune Jensen" <rune@FJERNmcdaddy.dk> skrev i en meddelelse

> Det er "The Stranglers - Golden Brown"

Yes sir. Lige præcis. Havde jeg lavet mit forarbejde ordentligt kunne jeg
også havde fundet den på http://www.imdb.com/title/tt0208092/soundtrack

Jeg siger mange tak. Fortsat god tirsdag aften.
Ps. Forresten en rigtigt dejligt nummer. Bum bum... golden brown... bum da
bum

Fra : Rune Jensen

Dato : 03-05-05 21:42

Bjørn E. Thorup wrote:
> [...]
>
> Jeg siger mange tak. Fortsat god tirsdag aften.
> Ps. Forresten en rigtigt dejligt nummer. Bum bum... golden brown... bum da

Det var da så lidt, det er nemlig et rigtig fedt nummer.
Har selv hele albummet, synes og åbningsnummeret "Klint - Diamonds" er
ret fedt, det er godt beat :)

-Rune Jensen