Sang fra filmen Okay
Fra : Helle

Dato : 02-05-05 20:27

Hvem er det der synger den sang der hedder Its Okay, fra den danske film
Okay? er det ikke Paprika Sten? jeg har forgæves forsøgt at finde den på
nettet så jeg kunne købe den, men uden held.

Er der nogen der kender et sted hvor jeg kan få fat i den på nettet?
Og hvem er det helt præcis der synger sangen?

Mvh Helle

Fra : Morten Steen

Dato : 02-05-05 21:25

> Er der nogen der kender et sted hvor jeg kan få fat i den på nettet?

Det tør jeg ikke sige. Mon ikke der er udgivet et soundtrack?

> Og hvem er det helt præcis der synger sangen?

Det er Nikolaj & Paprika Steen i fin duet.

Morten

Fra : Helle

Dato : 02-05-05 21:41

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse

> Det tør jeg ikke sige. Mon ikke der er udgivet et soundtrack?

> Det er Nikolaj & Paprika Steen i fin duet.
>
> Morten

Ja det mente jeg også, men hvorfor kan jeg så ikke finde sangen nogen steder
på nettet? kan den ikke købes et eller andet sted?

Fra : Morten Bowman

Dato : 04-05-05 17:50

On Mon, 2 May 2005 22:41:11 +0200, "Helle" <mail@hellenielsen.dk> wrote:

>"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse

>Ja det mente jeg også, men hvorfor kan jeg så ikke finde sangen nogen steder
>på nettet? kan den ikke købes et eller andet sted?

Jeg tror kun den kom som promo. Jeg fik den til forpremieren

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 02-05-05 21:50

Morten Steen skrev:

> Det tør jeg ikke sige. Mon ikke der er udgivet et soundtrack?

Man kan finde musikken på biblioteket, men tilsyneladende er den ikke
bredt udgivet.

http://bibliotek.dk/vis.php?base=dfa&field2=titel&term2=okay&field4=fritekst&term4=filmen&term8=ma%3Dsc&start=2&origin=sogning&sort=aar&step=1&element=L

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : HC

Dato : 03-05-05 05:29

Louise Hart - Okay - fra hendes debut-album.

HC