Anbefalinger søges: Jon Spencer Blues Expl~
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 02-05-05 18:04

Der var en i denne gruppe, der anbefalede dette band og det er jeg dybt
taknemlig for. Har købt albummet Orange og synes det er et dødfedt album,
som kan anbefales til næsten alle.
Så ville jeg bare lige høre hvilke andre albums fra samme gruppe, der kunne
være interessant at lægge øre til?

Fra : Ole Thomsen

Dato : 02-05-05 18:47

Søren Kjeldsen wrote:
> [...]
> Så ville jeg bare lige høre hvilke andre albums fra samme gruppe, der
> kunne være interessant at lægge øre til?

Det er sådan set bare at fortsætte derfra

Jeg kan specielt godt li' Acme og den seneste, Damage.

Og så Experimental Remixes (lo-fi demonstrational) som bygger på numre
fra den du allerede har. Den har bl.a. Beck, Moby og Wu-Tang Clan inde
over for at skrue på knapperne.

De har lige spillet i DK, fik kanon-anmeldelse i EB, så vidt jeg husker
6 stjerner. For what its worth.....

Ole Thomsen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 02-05-05 18:59

> [...]
> den du allerede har. Den har bl.a. Beck, Moby og Wu-Tang Clan inde over

Har aldrig brudt mig om sådanne remix albums. Hvis de skal lave noget skal
det være covers eller meget alternative udgave.
F.eks The String Quartet Tribute to Tool
Hvor de har lavet mange af TOOLs numre om til noget fedt klassisk musik.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 02-05-05 19:29

Søren Kjeldsen wrote:

> [...]
> F.eks The String Quartet Tribute to Tool
> Hvor de har lavet mange af TOOLs numre om til noget fedt klassisk

Har du aldrig tænkt på at du kan gå glip af meget godt musik ved at være
så generalisende?

Ole Thomsen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 02-05-05 20:08

> Har du aldrig tænkt på at du kan gå glip af meget godt musik ved at være
> så generalisende?

Ikke i dette tilfælde, hvor du nævnte Beck, Moby og Wu-tang Clan (som ifølge
mig kun har lavet et godt soundtrack til Kill Bill)