Tennessee Waltz ?
Fra : EnjoyNews

Dato : 29-04-05 21:19

Er der nogen der ved hvilket år Tennessee Waltz blev udgivet første gang og
med hvem ? Såvidt jeg ved var det Patti Page, men den blev udgivet senere i
en lidt mere uptempo version, men hvem var det og hvilket år ?

Venlig hilsen
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-05 21:52

> [...]
> med hvem ? Såvidt jeg ved var det Patti Page, men den blev udgivet senere
> en lidt mere uptempo version, men hvem var det og hvilket år ?

Det er vel ikke Birthe Kjær du tænker på.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : EnjoyNews

Dato : 29-04-05 22:05

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse
> og
>
> Det er vel ikke Birthe Kjær du tænker på.
>
> --
>
> mvh
>
> KIm MIchael LArsen
>
> kimila snabel a mail dot dk

Nej dog ikke.. stadig engelsk version, men noget lign. Birthes

Michael

Fra : John

Dato : 29-04-05 22:36

EnjoyNews wrote:
> Er der nogen der ved hvilket år Tennessee Waltz blev udgivet første gang og
> med hvem ? Såvidt jeg ved var det Patti Page, men den blev udgivet senere i
> en lidt mere uptempo version, men hvem var det og hvilket år ?

Den udkom i 1950 med Patti Page. Alma Cogan udgav den i 1964.

Mvh

John

Fra : EnjoyNews

Dato : 29-04-05 22:46

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Den udkom i 1950 med Patti Page. Alma Cogan udgav den i 1964.
>

> Mvh
>
> John

TUSIND TAK !!!
Det var den info jeg søgte, men ikke kunne finde.

Michael