Hjælp ! hvilken børnesang ?
Fra : csm

Dato : 26-04-05 07:45

Min datter spørger efter en sang hvor de synger noget i stil med : "mini
mini maio, siger du nej til jo jo jo"

Hvem synger og hvad hedder sangen ? hjælp ! det gælder næsten liv og død

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 26-04-05 07:59

"csm" wrote in message
> Min datter spørger efter en sang hvor de synger noget i stil med : "mini
> mini maio, siger du nej til jo jo jo"
>
> Hvem synger og hvad hedder sangen ? hjælp ! det gælder næsten liv og død

Kan det være denne?

http://top20.dk/album.php?lang=da&cid=1076&kid=716

- Jensby

Fra : csm

Dato : 26-04-05 08:45

jo det må være den. så er der en der bliver glad - tak for hjælpen.