Hvordan får jeg hende til at synge?
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 25-04-05 21:30

Måske OT

Jeg har lavet et genialt beat med en genial tekst, og har tilfældigvis en
kæreste med en genialt stemme (jeg har hørt hende i badet og da hun var
mindre sang hun kor i kirken osv)

Men hun vil sgu ikke synge for mig! Hvad gør jeg? - Det fordi hun selv synes
hun synger dårligt hvilket absolut ikke passer.

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 25-04-05 22:20

> Men hun vil sgu ikke synge for mig! Hvad gør jeg? -

Udsult hende sexuelt, så skal hun nok komme på bedre tanker..........

Sorry, måtte jeg bare skrive ;)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-04-05 15:47

Michael Nørgaard skrev:

> Udsult hende sexuelt, så skal hun nok komme på bedre tanker..........

Det modsatte kunne i nogle tilfælde være løsningen.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 26-04-05 18:32

Ivan V. Klattrup wrote:

> Det modsatte kunne i nogle tilfælde være løsningen.

Voldtægt er aldrig en løsning, Ivan. Tsk, tsk. ;)

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 27-04-05 10:33

> Det modsatte kunne i nogle tilfælde være løsningen.
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Om ikke andet, så da i hvert fald sjovere Men så start med at synge
den derhjemme selv, så begynder hun vel snart at synge med. Lav evt en
lille bevidst indbygget fejl, så hun kan komme med en rettelse ... De
elsker jo at få deres lille fingeraftryk med.

M.V.H.....Benny..

M.V.H.....Benny..

Fra : Highlander

Dato : 26-04-05 22:11

"Michael Nørgaard" <nyhedsgruppe@hejza.dk> wrote in message

> Udsult hende sexuelt, så skal hun nok komme på bedre tanker..........

det er vist det man kan kalder "kvindelist"

- tror du den virker på kvinder ? naaaaa (og da slet ikke hvis han har kendt
hende så længe at hun tør synge i badet...)

Highlander
--
"Women's intuition is the result of millions of years of not thinking."

Fra : Ralph

Dato : 25-04-05 22:28

"Martin / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Men hun vil sgu ikke synge for mig! Hvad gør jeg? - Det fordi hun selv
> synes
> hun synger dårligt hvilket absolut ikke passer.

Indspil din sang selv og spil den så for hende, sig at du vil kontakte X´s
pladeselskab for at få X til at lægge sang på, vis hende et billede af X, og
din kæreste vil gøre ALT for at undgå dette.
Hvis det er for blidt så sig at du selv vil indsynge den.

X = Ida Corr, Gwen Stefani, Melanie C, Caroline Henderson, Birte Kjær, Pia
Raug eller hvor din smag i kvinder nu ligger.

--
venligst
Ralph

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 26-04-05 09:44

"Martin / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> wrote in message news:<426d5358$1$23096$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Men hun vil sgu ikke synge for mig! Hvad gør jeg? - Det fordi hun selv synes
> hun synger dårligt hvilket absolut ikke passer.

Lad hende øve sig på den i badet. Når hun har gjort det tilstrækkeligt
kan du spærge igen. Du skal så lige huske på det der er nemt at synge
for nogen er ikke lige så nemt for andre. Og fordi man kan synge alle
børnesange er det ikke sikkert at man har det ligeså nemt med Jim
Steinmans tekster eller Helmigs. Prøv at se om det er teksten der
skræmmer (om den er for besværlig at udføre).

Lav en leg ala "hit med sangen/melodien". Lad hende vide at du ved,
hvordan hendes stemme er men ikke kun udfra simple ord.

Og så husk reklamerne, "Hvad kan blomster gøre for dig" . Eller
sagt på anden vis fedte, fedte, fedte og fedte lidt mere.

Mvh
Klavs.